adexo3
۱۰۸۵۶۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اخباری: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم

با توجه به اینکه در انتهای جدول قرار داریم، تمام بازی‌ها برای‌مان اهمیت بسیاری دارد و باید از سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل امتیاز‌های لازم را به دست آوریم که پرسپولیس هم یکی از آن‌ها است.

روزنامه ایران ورزشی: با توجه به اینکه در انتهای جدول قرار داریم، تمام بازی‌ها برای‌مان اهمیت بسیاری دارد و باید از سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل امتیازهای لازم را به دست آوریم که پرسپولیس هم یکی از آنها است

به همان اندازه که خوب بازی می‌کنند، خوب امتیاز نمی‌گیرند. تیم ماشین‌سازی شرایط خوبی در جدول ندارد اما مسئولان باشگاه بسیار امیدوارند که با جذب بازیکن در نیم فصل به جدول برگردند. آنها امروز در تهران میهمان پرسپولیس هستند. تیمی که بیش از هر زمان دیگر به پیروزی نیاز دارد. اما تیم تبریزی هم همین شرایط را دارد. آنها حساب ویژه‌ای روی سه بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل باز کرده‌اند.

سعید اخباری، سرمربی تیم می‌داند که بازی سختی را پیش رو دارد اما اعتقاد به شاگردانش و انگیزه‌های آنها برای رویارویی با پرسپولیس، او را امیدوار به کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی کرده است.

تیم‌تان در انتهای جدول لیگ قرار دارد اما حریفان‌تان اعتقاد دارند که جایگاه ماشین‌سازی باید بالاتر باشد.

اینکه حریفان ما چنین باوری دارند برای ما بسیار ارزشمند است. اما اجازه بدهید قبل از ورود به بحث درباره درگذشت مهرداد میناوند عزیز موضوعی را بگویم.

بفرمایید.

این اتفاق باورکردنی نیست. من با آقا مهرداد ارتباط بسیار خوبی داشتم و آخرین پیام صوتی که برایم فرستاد حدود دو هفته پیش بود. میناوند عزیز همیشه انرژی مثبت می‌داد و ابراز امیدواری می‌کرد که ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند. متأسفانه ما یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و مردمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال‌مان را از دست دادیم. امیدوارم خدا به خانواده‌اش و دوستانش صبر دهد. همینطور آرزو می‌کنم علی انصاریان و تمامی بیماران هم در صحت و سلامتی از تخت بیمارستان بلند شوند.

شنیدیم به ملاقات یکی از اهالی رسانه هم رفته بودید.

بله صبح پنجشنبه بود که به همراه اعضای کادرفنی برای ملاقات استاد چرندابی به بیمارستان رفتیم اما اجازه ملاقات ندادند. در نهایت تلفنی با آقای چرندابی صحبت کردم که خوشبختانه شرایط خوبی داشتند. امیدوارم هر چه زودتر بهبودی‌‍شان را به دست آورند و دوباره با قلم شیوا و تأثیرگذارشان مثل همیشه کمک حال ورزش تبریز و بخصوص فوتبال این شهر باشند.

تیم‌تان امتیازهای زیادی را از دست داده و...

در این هفت مسابقه‌ای که مسئولیت فنی تیم به من سپرده شد، سعی کردم نظم تاکتیکی را در تیم ایجاد کنم و به نوعی شکل بازی جدیدی را به تیم تزریق کنم و همانطور که شما و حریفان‌مان گفتند با تلاش اعضای تیم تا حدودی هم موفق بودم.

اما چرا نتیجه نگرفتید. البته مقابل سپاهان دیدیم که باخت 3-صفر را با تساوی 3-3 عوض کردید.

اتفاقاً این همان موضوعی است که من خیلی به آن فکر می‌کنم و درباره‌اش با بچه‌های تیم صحبت می‌کنم. بازیکنان ما با وجود اینکه تلاش زیادی در زمین دارند اما خودباوری و اعتماد به نفس‌شان پایین بود. ما در تمام بازی‌ها فرصت‌های زیادی برای خودمان ایجاد می‌کردیم و کمترین فرصت را به حریف می‌دادیم. اما در ضربات آخر کم دقت بودیم که این هم به نداشتن خودباوری مربوط می‌شود. به هر حال برخی از بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب شدند با همه انگیزه و تلاش‌شان تجربه زیادی از بازی در لیگ برتر را نداشتند.

مثلاً کدام بازی‌ها؟

مثلاً در بازی مقابل تراکتور، مس رفسنجان، فولاد و نفت مسجدسلیمان حق‌مان باخت نبود. در بازی با مس رفسنجان همه دیدند که ما تیم بهتر زمین بودیم. فوتبال این گونه است که یک لحظه تعلل ساختار فنی را تغییر می‌دهد. به هر حال وقتی یک تیم دچار شرایط سخت روحی می‌شود و شکست‌های متعددی را تجربه می‌کند و تلاش‌هایش نتیجه نمی‌دهد دچار افت روحی می‌شود. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که در چند بازی هم دو سه بازیکن کلیدی‌مان را هم نداشتیم.

با این شرایط نیاز به جذب بازیکن دارید؟

قطعاً همینطور است. در همین رابطه با باشگاه هم صحبت کردیم و از همه ظرفیت‌های‌مان برای جذب بازیکن و برطرف کردن نقاط ضعف‌مان استفاده خواهیم کرد.

و بازی با پرسپولیس.

با توجه به اینکه در انتهای جدول قرار داریم، تمام بازی‌ها برای‌مان اهمیت بسیاری دارد و باید از سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل امتیازهای لازم را به دست آوریم که پرسپولیس هم یکی از آنها است. به طور حتم بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود.

چرا ؟

همانطور که اشاره کردم ما به امتیاز این بازی نیاز داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. پرسپولیس هم که هفته گذشته به آلومینیوم اراک نتیجه را واگذار کرده برای جبران شکست به میدان می‌آید. به هرحال حریف ما قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا است. تیمی که مربی باهوش و بازیکنان بزرگی دارد که به اعتقاد من سرآمدشان سیدجلال حسینی است. این بازیکن با توجه به شرایط سنی‌اش بسیار درخشان بازی می‌کند و به همین دلیل می‌تواند الگوی فوتبالی بسیار خوبی برای جوان‌تر‌ها باشد. البته این بازی تحت تأثیر درگذشت مهرداد میناوند قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج