۱۰۸۵۶۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اقبال شهر خودرو در نصف جهان

مسابقات هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۵ بازی دیگر عصر امروز پیگیری می‌شود که تقابل رحمتی با نوید‌کیا در دیدار شهرخودرو با سپاهان به عنوان مربیان سال اولی دیدنی است.

روزنامه خراسان: مسابقات هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۵ بازی دیگر عصر امروز پیگیری می‌شود که تقابل رحمتی با نوید‌کیا در دیدار شهرخودرو با سپاهان به عنوان مربیان سال اولی دیدنی است. دو تیم سرخپوش و زردپوش در دو سوی جدول رده‌بندی قرار دارند و هر‌کدام با هدفی جداگانه در شهر نصف‌ جهان به مصاف هم می‌روند.

طلایی‌پوشان اصفهانی که حالا در جایگاه دومی قرار دارند، بدنبال کسب امتیاز کامل‌ این بازی هستند تا با توجه به فرصت‌سوزی ‌استقلال، بر صدر جدول تکیه بزنند و‌ قرمزپوشان مشهدی هم برای فرار از قعر‌جدول نیاز مبرم به امتیاز این دیدار البته سخت دارند که در این بین تفکرات حاکم دو مربی جوان نشان می‌دهد‌کدام تیم پیروز میدان شوند، دیداری که ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان با سوت ‌موعود بنیادی‌فر‌ برگزار خواهد شد که نتیجه آن تا حدودی می‌تواند تیم صدرنشین جدول رده‌بندی را تغییر دهد.

بضاعت‌های رحمتی

تنها نماینده فوتبال استان در لیگ برتر تا پایان نیم‌فصل اول مسابقات ۳ بازی مهم پیش‌رو دارد. یک بازی در مشهد و ۲ بازی دیگر را هم باید خارج از خانه انجام دهد. اولین آن امروز در دیداری خارج از خانه و در اصفهان انجام می‌شود که بازی خیلی سخت‌و نفس‌گیری خواهد بود. در ادامه شهرخودرو باید به مصاف تیم مس‌رفسنجان میانه‌جدولی در مشهد برود و در پایان نیز باید با رقابت با فولاد در خوزستان به استقبال تعطیلات برود. شهرخودرویی‌ها اکنون با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم بالاتر از تیم‌های نساجی، ذوب‌آهن و ماشین‌سازی قرار دارند و به نوعی با تیم‌های رده چهارم و پنجم جدول فقط ۴ امتیاز اختلاف دارد که در صورت داشتن شانس و تمرکز لازم می‌توانند از ۳ بازی باقی مانده حداکثر امتیاز را کسب کنند تا به میانه‌های جدول صعود کنند و با خیال راحت‌تر به استقبال نیم‌فصل دوم مسابقات بروند.

مهدی رحمتی تا به اینجای کار با بضاعتی که در شهرخودرو دارد، توانسته ۴ برد و ۳ مساوی کسب کند و ۵ باخت هم در کارنامه خود دارد. این تیم هرچند‌ از نظر مالکیت توپ خوب کار می‌کند و آمار تعداد پاس‌های صحیح بازیکنان بالا است، اما در دو جبهه مخالف ضعف‌های اساسی دارد که امیدواریم در تعطیلات نیم‌فصل حداقل برخی از ضعف‌ها در خطوط دفاعی و خط حمله با اضافه شدن برخی بازیکنان ترمیم شود.

وگرنه بازی‌های نیم‌فصل دوم با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌ها با شناختی که از هم دارند، بدنبال جمع‌آوری اندوخته‌های خود هستند. قطعا مهدی رحمتی در این بازی روی ساق‌های امین قاسمی‌نژاد گلزن تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده‌ و قطعا برای او برنامه‌ای دارد. از طرفی وحید فاضلی مربی برکنار شده تیم نساجی مازندران هم به جمع کادر‌فنی شهرخودرو اضافه شده‌ و رحمتی که تاکنون تغییرات زیادی در کمک‌هایش داشته، خیلی خوش‌بین است که با حضور این مربی جوان شاهد تحول‌ در تیمش باشد.

تقابل مربیان سال اولی

‌اما زردپوشان اصفهانی با هدایت محرم نوید‌کیا که سال اول مربیگری را تجربه می‌کند، در‌حال حاضر شرایط خیلی خوبی در جدول رده‌بندی دارند. سپاهانی‌ها آرام آرام خود را به رده دوم جدول لیگ برتر رسانده و اکنون به‌خاطر ۳ تفاضل گل نسبت به استقلال یک پله پایین‌تر از آبی‌پوشان قرار دارند. سپاهانی‌ها در حالی امروز آماده میزبانی از شهرخودرو هستند که هفته گذشته مقابل صنعت نفت به میدان رفتند و در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر آبادانی‌ها را با نتیجه ۲ - یک شکست داده و به استقلال صدرنشین نزدیک شدند.

شاگردان نوید‌کیا این شانس را دارند که با پیروزی مقابل شهرخودرو و اندکی خوش‌شانسی به صدر جدول برسند. اصفهانی‌ها در حال حاضر ۶ برد، ۴ مساوی و ۲ باخت در کارنامه خود دارند که این آمار کار را برای شهرخودرویی‌ها خیلی سخت کرده است. از طرفی آن‌ها بدنبال صدرنشینی هستند که قطعا برنامه ویژه‌ای برای پیروزی در این بازی دارند.

رحمتی هم به خوبی می‌داند‌ در نصف جهان کار دشواری پیش‌رو دارد و گرفتن یک امتیاز از سپاهان آماده و پرمهره کار راحتی نیست. رحمتی و نوید کیا از مربیان سالی اولی در لیگ برتر هستند که هر دو کار مربیگری را امسال روی نیمکت سپاهان و شهرخودرو آغاز کرده‌اند که تا به اینجای کار عملکرد نوید‌کیا نسبت به رحمتی خیلی بهتر بوده‌ و این تقابل می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج