جاباما
۱۰۸۶۲۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلم برای کری‌خوانی‌های میناوند تنگ می‌شود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: استقلال به لحاظ آماری صدر جدول است، ولی نوسانات بازی و نتایج این تیم نگران‌کننده است.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: استقلال به لحاظ آماری صدر جدول است، ولی نوسانات بازی و نتایج این تیم نگران‌کننده است.

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال به لحاظ آماری صدر جدول است، ولی نوسانات بازی و نتایج این تیم نگران‌کننده است. من از روز اول هم گفتم که ما به یک بازیساز در وسط زمین نیاز داریم. در غیر اینصورت این مسئله در لیگ قهرمانان آسیا خیلی به تیم ضربه خواهد زد.

وی درباره قرعه استقلال در مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: اگر تیمی می‌خواهد قهرمان آسیا شود نباید برایش مهم باشد که با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود. درست است که استقلال در گروه سختی قرار گرفته، اما یادمان نرود که ما هم استقلال هستیم ۲ قهرمانی آسیا در کارنامه داریم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره اینکه این تیم در هر بازی با ترکیب متفاوتی وارد زمین می‌شود، تصریح کرد: فکری باید به یک ثبات تیمی و ترکیبی برای تیمش برسد. او باید هرچه زودتر ترکیب ثابت و اصلی را مشخص کند. تغییرات زیاد در ترکیب اصلی برای هر مسابقه باعث می‌شود بازیکنان نتوانند به خوبی با هم هماهنگ شوند. اینکه بازیکنان بتوانند از یکدیگر شناخت پیدا کنند خیلی می‌تواند به تیم کمک کند و آنها در جریان بازی می‌توانند با چشم بسته یکدیگر را پیدا کنند. رمز موفقیت یک تیم ثبات در ترکیب است.

فتح‌الله‌زاده در مورد فوت مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: میناوند بازیکنی بود که خیلی برای استقلالی‌ها کری‌خوانی می‌کرد و این هم جزو جذابیت‌های فوتبال است ولی به لحاظ معرفتی او انسان خیلی خوبی بود. من بسیار او را دوست داشتم و از این اتفاق ناگوار بسیار متاثر و متاسف شدم که این جوان در این سن و سال از میان ما رفت. دلم برای کری‌خوانی‌های او تنگ می‌شود. جا دارد از اهالی فوتبال و مردم خواهش کنم برای علی انصاریان هم که روز‌های سختی را به دلیل ابتلا به کرونا سپری می‌کند دعا کنند تا او بتواند با موفقیت از این مرحله سخت عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج