adexo3
۱۰۸۶۵۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تیم نکو در اهواز؛ اگه می‌تونی بهم گل بزن

سرانجام دیدار پرحاشیه فولاد و پیکان یک تساوی بدون‌گل بود که باعث شد تا شاگردان نکونام به آمار درخشان خود در دیدار‌های خانگی ادامه دهند.

ورزش سه: سرانجام دیدار پرحاشیه فولاد و پیکان یک تساوی بدون‌گل بود که باعث شد تا شاگردان نکونام به آمار درخشان خود در دیدارهای خانگی ادامه دهند.

در جنجالی‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، گلی میان دو تیم فولاد و پیکان رد و بدل شد تا دوئل آن‌ها در اهواز بدون‌گل و با تقسیم امتیازات خاتمه پیدا کند؛ این نتیجه باعث شد تا برای دویستمین بار در تاریخ لیگ برتر، فولاد بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد و ضمن آن‌که شاگردان نکونام نیز در لیگ بیستم، با ۶ کلین‌شیت جزو رکوردداران کلین‌شیت در این فصل هستند.

اما آن‌چه به عنوان برگ برنده و عامل موفقیت فولاد در لیگ بیستم نمایان است، عملکرد دفاعی این تیم در دیدارهای خانگی است، چرا که این تیم در دیدارهای خانگی این فصل تنها ۲ بار دروازه‌اش فرو ریخته که یکبار آن‌هم از روی ضربه پنالتی بوده است. البته که کم گل خوردن در خانه یکی از ویژگی‌های اصلی تیم‌های تحت هدایت نکونام است.

نگاهی به آمار و دوران حضور او در نساجی و فولاد این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند؛ چرا که تیم‌های تحت هدایت جواد نکونام که یک نیم‌فصل موفق را در نساجی گذراند و سپس به کادرفنی فولاد اضافه شد و دومین فصل سرمربیگری در فولاد را سپری می‌کند، در مجموع ۲۹ دیدار خانگی در ادوار لیگ برتر، تنها ۱۲ گل دریافت کرده‌اند که در واقع آمار درخشان تنها ۰.۴۲ گل خورده در هر بازی به آن‌ها نیز به ثبت رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      حتما دروازه خود را کوچک میکنند

    • بدون نام

      با کثافت کاری وداد وبیداد وجنجال ونامردی

    • لر با غیرت

      هر تیمی که کیسه کش داخلش باشه به لجن،کشیده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج