۱۰۸۶۷۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد خرید دیاباته به نانت!

اگرچه سایت ۹۰min پیشنهاد خرید مهاجم گلزن آبی‌ها را مطرح کرده است، اما دیشب و با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرونده بازگشت شیخ به اروپا فعلا بسته شد و شاید او در پایان فصل این فرصت را پیدا کند تا دوباره بازی در لیگ فرانسه را تجربه کند.

روزنامه فرهیختگان: اگرچه سایت ۹۰min پیشنهاد خرید مهاجم گلزن آبی‌ها را مطرح کرده است اما دیشب و با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرونده بازگشت شیخ به اروپا فعلا بسته شد و شاید او در پایان فصل این فرصت را پیدا کند تا دوباره بازی در لیگ فرانسه را تجربه کند.

عملکرد خوب شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده این مهاجم ۳۲ ساله همچنان مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار داشته باشد و این‌بار سایت ۹۰min او را گزینه‌ای مناسب برای تقویت خط حمله تیم فرانسوی نانت دانسته است.

در این مطلب آمده است: «نانت در رقابت‌های این فصل اوضاع خوبی ندارد و در جدول هفدهم است. خط حمله این تیم نیز سومین خط حمله ضعیف این فصل است و به‌نظر می‌رسد آنها هرچه زودتر و تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی (که شب گذشته به‌پایان رسید) به خرید یک مهاجم خوب نیاز دارند. با توجه به این شرایط یک مهاجم خوب که سابقه حضور در لیگ فرانسه را دارد و هم‌اکنون در ایران بازی می‌کند می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این تیم باشد. شیخ دیاباته پیشنهاد ما برای تیم نانت است که با کمک او می‌تواند خط حمله خود را سروسامان بدهد.

او در یک‌دهه گذشته بازیکنی شناخته شده و خوب در فوتبال فرانسه بوده است. آمار بسیار خوبی در گلزنی دارد و این همان چیزی است که از یک مهاجم نوک انتظار می‌رود. او هفته گذشته باز هم در ترکیب تیم استقلال ایران گل زد تا در ۳۲ سالگی آمارش را به ۱۴۳ گل زده در ۲۷۰ بازی برساند. فوتبالیستی با قد بسیار بلند که همیشه مقابل دروازه حریفان خطرناک است، اما تکنیک چشم‌نوازی ندارد. با این‌حال مهاجم سابق نانسی همچنان روی نوار گلزنی گام برمی‌دارد و آمارش در این زمینه هنوز قابل‌قبول است. ۸ گل در ۱۴ مسابقه برای متز و همین تعداد گل در تنها ۱۱ بازی‌اش در سری A عملکردی عالی برای این مهاجم گلزن محسوب می‌شود.

او حالا در تهران دوباره به روزهای خوبش نزدیک شده و یکی از بهترین‌های لیگ ایران است. برای نانت که در ۲۱ مسابقه خود در این فصل تنها ۲۰ گل به‌ثمر رسانده است، دیاباته می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد، چراکه علاوه‌بر شم بالای گلزنی، شناخت بسیار خوبی هم از فوتبال فرانسه دارد. آمار گلزنی او در لیگ این کشور از مهاجمانی چون گومیس و کوین گامیرو هم بهتر است و میانگین ۰.۴۱ گل در هر مسابقه برایش به ثبت رسیده است. نقطه قوت با این مهاجم مالیایی برتری در دوئل‌های هوایی، جاگیری مناسب درون محوطه جریمه و همچنین استفاده مناسب از موقعیت‌های تک‌به‌تک با دروازه‌بان است. دیاباته پیش از این نیز برای بازگشت به فوتبال فرانسه ابراز تمایل کرده و در مصاحبه‌ای گفته بود که دوست دارد فوتبال را در اروپا و در صورت امکان در فرانسه به پایان برساند. از سوی دیگر او در سایت ترانسفر مارکت ۲.۴ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده که پرداخت این رقم برای باشگاه نانت کار چندان سختی نخواهد بود.»

اگرچه این سایت پیشنهاد خرید مهاجم گلزن آبی‌ها را مطرح کرده است اما دیشب و با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرونده بازگشت شیخ به اروپا فعلا بسته شد و شاید او در پایان فصل این فرصت را پیدا کند تا دوباره بازی در لیگ فرانسه را تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان مادرت نرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج