۱۰۸۷۱۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس - ماشین‌سازی؛ هدست کار نمی‌کرد

حیدر سلیمانی کارشناس داوری ضمن نقد به عملکرد فریدون اصفهانیان فاش کرد در بازی پرسپولیس – ماشین سازی هدست داوران کار نمی‌کرد و در اختیار داشتن آن نمایشی بود.

ورزش سه: حیدر سلیمانی کارشناس داوری ضمن نقد به عملکرد فریدون اصفهانیان فاش کرد در بازی پرسپولیس - ماشین سازی هدست داوران کار نمی کرد و در اختیار داشتن آن نمایشی بود.

اسپانسر داوران برای هر فصل نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می دهد و با این پول علاوه بر خرید هدست های رادیویی جدید برای داوران می توان دستمزد آنها را افزایش داد اما متاسفانه اکنون شاهد هستیم که حتی برخی از تیم های داوری در لیگ برتر هدست رادیویی ندارند و بعضی از آنها خراب است و در بازی های لیگ یک هم داوران با سر و صدا متوجه تعویض و آفساید می شوند که این برای فوتبال چهره خوشی ندارد.

حیدر سلیمانی در این باره در مصاحبه ای که با خبرنگار تسنیم داشته گفته:«در بازی پرسپولیس وقتی داوران به رختکن رفتند متوجه شدند که هدست و تجهیزاتشان کار نمی‌کند و فقط نمایشی بوده است. سؤال اینجاست اگر این تجهیزات خراب است، چرا باید تحویل داور داده شود؟ داوری که به کار تیمی عادت دارد وقتی به یکباره متوجه خرابی تجهیزات می‌شود تمرکزش از بین می‌رود.»

در ادامه حرف های او می خوانیم:« اسپانسر روی لباس داوری از ۲ کیلومتری دیده می‌شود ولی پولش به خودِ داوران نمی‌رسد. درآمدی که از این راه به دست می‌آید، کجا خرج می‌شود؟ اگر پول اسپانسری داوری به من داده شود برای پرداخت حق‌الزحمه و تجهیزات و ایاب و ذهاب داوران یک قِران هم از فدراسیون نمی‌گیرم. داوران فقط یک تابلو تبلیغاتی برای فدراسیون هستند ولی از این تبلیغ هیچ آورده‌ای برای خودشان ندارند. حق‌الزحمه داوران زیر یک میلیون تومان است و نمی‌توان درباره آن حرف زد.

یک داور برای قضاوت یک بازی دو سه روز وقت می‌گذارد اما درآمدی ندارد. وقتی دو تیم با هم بازی می‌کنند، از نظر رقم بالای ۱۰۰ میلیارد بازیکن در زمین حضور دارد ولی این بازی را یک داور ۸۰۰ هزار تومانی قضاوت می‌کند. در کشور‌های دیگر با داوران قرارداد امضا می‌شود. قرارداد داوران مثل بازیکنان است و اگر دچار اشتباه شوند از قراردادشان کم می‌شود. یک داور وقتی برای یک فصل قرارداد امضا می‌کند همه تلاشش را انجام می‌دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج