۱۰۸۸۰۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ردّ پای ماریجوانا و الکل در مرگ ال‌دیه‌گو

با ادامه تحقیقات در رابطه با مرگ دیگو مارادونا، به مرور جزییات بیشتری در حال فاش شدن است که این امر پزشکان مارادونا را در مرکز توجه قرار داده است. در این خصوص رسانه‌ها به فایل صوتی مکالمات پزشکان مارادونا دست یافته‌اند.

روزنامه خراسان: با ادامه تحقیقات در رابطه با مرگ دیگو مارادونا، به مرور جزییات بیشتری در حال فاش شدن است که این امر پزشکان مارادونا را در مرکز توجه قرار داده است. در این خصوص رسانه‌ها به فایل صوتی مکالمات پزشکان مارادونا دست یافته‌اند. چند روز پیش بخشی از این مکالمات فاش شد که پزشکان مارادونا را در مظان اتهام به اهمال‌کاری و بی‌توجهی به شرایط او قرار داد. اکنون نیز بخش دیگری از این فایل‌های صوتی برملا شده است. در این مکالمه دکتر لئوپولدو پوکه، جراح مغز و اعصاب و سرپرست تیم پزشکی مارادونا، با یکی دیگر از اعضای تیم پزشکی که هنوز هویت او فاش نشده راجع به عادات بد مارادونا که حتی پس از جراحی نیز به آن‌ها ادامه داده بود، صحبت کرده‌اند.

همچنین با توجه به این پیام‌ها نزدیکان مارادونا نیز متهم به فراهم کردن الکل و مخدر برای او شده‌اند. در یکی از این پیام‌ها این مکالمات رد و بدل شده: «دیروز به جز مونونا(آشپز مارادونا) و نگهبان، همه آن‌ها ماریجوانا کشیدند. امروز با درد بیدار شد، انگار که آرام نمی‌گیرد، با خماری و هنگ‌اور بیدار شد. دیشب هم دود کرد، هم نوشید و بعد از همه اینها هم قرص زد. نمی‌شود که همه این کارها را بکنی.» دکتر لوکه در پاسخ به این پیغام در حالی که مارادونا هنوز زنده است، صحبت از نتیجه کالبدشکافی او می‌کند: «من کم و بیش می‌دانم که چطور از زیرش در بروم و اوضاع را مدیریت کنم. من به مکسی-منشی مارادونا- گفته‌ام که اگر قرار شد کالبدشکافی شود، بی‌خیالش شود. چیزی که کمتر از همه می‌توانند ما را بابت آن سرزنش کنند وضعیت سلامت اوست، مشکل محیطی است که او در آن است.

می‌توانیم بگوییم که ما نمی‌توانستیم درباره آن کاری کنیم.» لوکه همچنین در پیامی دیگر گفته: «از نقطه‌نظر پزشکی، ما در این باره هیچ مسئولیتی نداریم. اگر پلیس تحقیق کند متوجه خواهد شد که او محیط زندگی خاصی داشته و باید آن‌ها را متهم کند. اگر من به او ماریجوانا بدهم و او بمیرد چون تحت نظارت مناسب نبوده، آن وقت این مسئولیت پزشکی خواهد بود. کاری که می‌کنند غیرقانونی است و هیچ ارتباطی با دارو و درمان ندارد.» شخص دیگری از اعضای تیم پزشکی به دکتر لوکه پیغام داده: «می‌خواستم با خیال جمع برای شما بنویسم که من دیگر تحمل این وضعیت که چارلی به دیه‌گو ماریجوانا می‌دهد را ندارم. نمی‌دانم چطور جلوی او را بگیرم. وقتی به او ماریجوانا داد من اعتراض کردم و گفتم وقتی که مرد و در نتیجه کالبدشکافی‌اش اثرات ماریجوانا را پیدا کردند، آن وقت او را خواهم دید.»

چارلی یکی از آشنایان مارادوناست که در آخرین روزهای حیات شماره ۱۰ افسانه‌ای با او مراوده داشت. در این مکالمات نزدیکان مارادونا به فراهم کردن ماریجوانا برای او متهم شده‌اند. اکنون مشخص شده که نزدیکان دیه‌گو مارادونا که با او زندگی می‌کردند روزانه برای او الکل و مواد مخدر فراهم می‌کرده‌اند؛ موضوعی که نگرانی تیم پزشکی مارادونا را نیز برانگیخته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج