اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۸۰۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گریزمان، بهتر از لواندوفسکی و رونالدو

اگر چند هفته پیش درباره آنتوان گریزمان صحبت می‌شد، این تفکر در ذهن نقش می‌بست که او پس از یک فصل و نیم حضور در بارسلونا هرگز به اندازه ۱۲۰میلیون یورو (مبلغ قراردادش با تیم کاتالانی) ظاهر نشده است.

روزنامه خراسان: اگر چند هفته پیش درباره آنتوان گریزمان صحبت می‌شد، این تفکر در ذهن نقش می‌بست که او پس از یک فصل و نیم حضور در بارسلونا هرگز به اندازه ۱۲۰میلیون یورو(مبلغ قراردادش با تیم کاتالانی) ظاهر نشده است. اکنون اوضاع فرق می‌کند. مهاجم فرانسوی در روند فوق‌العاده‌ای قرار دارد که حتی بهتر از روبرت لواندوفسکی، کریستیانو رونالدو و یا لیونل مسی عمل کرده است. بازیکن شماره ۷ بارسلونا سال ۲۰۲۱ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است. او در نتایج آبی‌اناری‌ها و ۸ پیروزی که این تیم به دست آورد تاثیرگذار بود(تنها یک شکست و یک تساوی در ۱۰ بازی سال ۲۰۲۱). در این بازی‌ها گریزمان ۸۰۸دقیقه حضور داشت(در ۹ دیدار در ترکیب اصلی بود) و توانست ۶ گل به ثمر برساند و ۶ پاس‌گل بدهد، یعنی در ۱۲ گل در ۱۰ بازی نقش مستقیم داشت.

هیچ بازیکنی در سال جدید میلادی چنین عملکردی نداشته است. لواندوفسکی برنده The Best و صدرنشین کفش طلای اروپا در این فصل با ۹ تاثیرگذاری مستقیم(۷ گل و ۲ پاس‌گل) در ۷ بازی رسمی با بایرن‌مونیخ در رتبه دوم قرار دارد. پس از مهاجم لهستانی ۶ بازیکن در خلق ۸ گل برابر هستند؛ آندره سیلوا(۱+۷)، رونالدو(۲+۶)، مدیسون(۴+۴)، سانچو(۴+۴)، وولند(۴+۴) و مونیاین(۶+۲). ان‌نصیری(۰+۷)، مسی(۱+۶) و لوییس سوارس(۱+۶) با خلق ۷ گل در رتبه سوم دیده می‌شوند. گریزمان روزهای سختی را گذراند. او در خیلی از بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از عملکردش انتقاد می‌شد. هواداران در رابطه با او ابهام داشتند. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ را پیش رو داشت و فرصت داشت شرایط را عوض کند. در سال جدید بارسلونا توانست در مسیر خوبی قرار بگیرد و تیم کاملا متفاوتی شود. این اتفاق موجب شد ۱۶ کوچولو هم بهترین سطح خود را به نمایش بگذارد و مانند روزهای اوجش در اتلتیکو بدرخشد. عملکرد گریزمان کاملا تعیین‌کننده بود. او در پیروزی ۳-۲ مقابل اتلتیک‌بیلبائو توانست پاس گل پیروزی را بدهد.

برابر گرانادا در لالیگا دبل کرد و پاس گل داد. در بازی‌های سوپرجام اسپانیا پاس گل داد و ۲ گل به ثمر رساند. این عملکرد فوق‌العاده ادامه‌دار بود. مهاجم بارسلونا برابر اتلتیک در لالیگا گل پیروزی تیمش را در بازی که ۳ امتیازش به سختی به دست آمد به ثمر رساند. چهارشنبه اوج درخشش بازیکن فرانسوی بود. او ۲ گل مهم برابر گرانادا به ثمر رساند و با ۲ پاس گلی که داد موجب شد تیمش به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کند. به نظر می‌رسد گریزمان روزهای سخت و بدشانسی‌ها را پشت سر گذاشته و دوباره به سطح واقعی‌اش برگشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا فقط رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج