اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۸۲۴۱
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

شاید اگر واکسن داشتیم الان انصاریان زنده بود

بازیکن اسبق استقلال گفت: شاید اگر واکسن کرونا را داشتیم الان علی انصاریان و مهرداد میناوند بین ما بودند.

خبرورزشی: بازیکن اسبق استقلال گفت: شاید اگر واکسن کرونا را داشتیم الان علی انصاریان و مهرداد میناوند بین ما بودند.

محسن یوسفی بازیکن اسبق استقلال سال ۸۵ هم ‌تیمی زنده‌یاد علی انصاریان بود و با ما درباره فوت نابهنگام این ورزشکار محبوب و شرایط این مدت استقلال حرف زد.

علی انصاریان هم از دنیا رفت! انتظار این اتفاق تلخ را داشتید؟

سالی که علی به استقلال آمد من از شموشک به استقلال آمده بودم و هر دو تازه‌وارد بودیم. علی همیشه اسباب خنده و شادی بچه‌های تیم را فراهم می‌کرد و اینکه به این شکل و به این زودی از دنیا رفت همه ما را شوکه کرد و فکر می‌کنم بیش از همه مادر و خانواده‌اش را. علی پسری دوستداشتنی بود که از هر کسی درباره‌اش می‌پرسید متوجه می‌شوید که چقدر دوستش داشتند. آرزو می‌کنم خداوند به مادرش صبر بدهد و دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در فوتبال نباشیم. از طرفی از مسئولان کشور هم تقاضا می‌کنم برای ریشه‌کن شدن این ویروس هرچه در توان دارند را به کار ببندند و هرچه زودتر واکسن آن را در اختیار همه بگذارند. شاید اگر واکسنش را داشتیم الان علی و مهرداد (میناوند) بین ما بودند.

استقلال در بالای جدول است ولی برخی معتقدند که خوب بازی نمی‌کند؟

استقلال مدت‌هاست که خوب نتیجه نگرفته است. سال قبل استراماچونی آمد و تیم را با ارائه فوتبالی مثالزدنی به صدر برد. کیفیت فنی تیم عالی بود و تیم شکل و شمایل عالی داشت ولی رفت! بعد فرهاد آمد و او هم ادامه روند استراماچونی را داشت و بد کار نکرد. تیم زیبا بازی می‌کرد و زیاد گل می‌زد و البته گل هم می‌خورد ولی مردم راضی بودند تا اینکه قبل از دربی آن اتفاقات افتاد و یک جام مسلم در بازی با تراکتور (حذفی) از دست استقلال رفت. در ادامه فرهاد هم رفت. این شد که هواداران به شدت عصبانی شدند و الان بابت هر موضوعی به کادر فنی استقلال ایراد می‌گیرند.

ایرادها چقدر وارد است؟

الان غیر از باخت به سایپا و بازی اخیر که تیم نتایج مورد نظر را نگرفته تیم بد کار نکرده است. گرچه سینوسی حرکت می‌کند و حتی در برخی بازی‌ها با اینکه بد بازی می‌کند برنده می‌شود ولی به هر حال بالای جدول است. تیمی که سینوسی نتیجه می‌گیرد نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد ضمن اینکه هیچ تیمی در لیگ این فصل کیفیت فنی آنچنانی ندارد.

همه بد بازی می‌کنند؟

البته! اتفاقاً این فصل که استقلال نیمکتی پرمهره‌تر از استراماچونی و فرهاد مجیدی دارد و سپاهان و پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرند بهترین فرصت است که استقلال قهرمانی بیاورد. نمی‌خواهم روی کادر فنی استقلال فشار بگذارم ولی همه چیز برای قهرمانی استقلال مهیاست ولی می‌بینیم که محمود فکری دائم در حال حمله به رقباست و یا از انتقادات رسانه‌ها ایراد می‌گیرد. او می‌تواند با ایجاد آرامش در تیمش تمرکز خودش را هم به استقلال معطوف کند و به فکر بازی‌های تیمش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به این بیسواد بگه واکسن برای پیشگیری نه درمان،دوما خدا بیامرزد هر دو رو،،خودشان دیر رفتن،

      پاسخ ها

      • سعید

        یکی دیگه هم بهش بگه کل دنیا هنوز یک درصد هم واکسن نزدن اونم اول به سالخوردگان کادر درمان میزدن نه امثال میناوند و انصاریان

      • kordook

        یکی دیگم بهش بگه جدا از اینکه واسه پیشگیریه و کمتر از یک درصد دنیا واکسن زدن هنوز کارایی صدرصدی واسه هیچ واکسنی ثبت نشده .
        الان تو امریکا واسه زدن واکسن تبلیغ میشه و اکثرا نمیزنن
        چند تا از فروشگاههای بزرک زنجیره ای هر کدوم از کارمنداشون قبول کنند واکسن بزنند به جز بن خریو و تسهیلات جایزه نقدی هم میدن.

      • بدون نام

        درود بر شرفت
        اصلا اگه هم بود این آقا با این سن کمش حالا حالا ها نوبتش نمیشد و تو هیچ جای دنیا فردی در این سن و بدون داشتن بیماری زمینه ای واکسن نزده است
        اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید

    • بدون نام

      فایزر مطمئن نیست

    • واقعیت!

      منظورش اینه که اگه زودتر واکسن زده بودند را میگه! التماس تفکر!

      پاسخ ها

      • ارسلان

        اخه باسواد وقتی میگن کل دنیا یه درصد نزدن یعنی اینها شامل واکسن نمیشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج