adexo3
۱۰۸۸۸۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صوفیانی: پرسپولیس در حمله فوق‌العاده است

بدون شک در کسب نتایج خوب تیم مس رفسنجان نقش داود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان این تیم غیر قابل انکار است. او با اشاره به پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو می‌گوید: ما یک بازی سخت در پیش داشتیم.

روزنامه ایران ورزشی: بدون شک در کسب نتایج خوب تیم مس رفسنجان نقش داود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان این تیم غیر قابل انکار است. او با اشاره به پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو می‌گوید: «ما یک بازی سخت در پیش داشتیم. شهرخودرو در بازی قبلی، سپاهان را در زمین خودش شکست داده بود و برای این بازی روحیه و انگیزه زیادی داشت. با این حال روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه سه امتیاز شیرین در مشهد گرفتیم.»

نوشی‌صوفیانی اعتقاد دارد تیمش نسبت به روزهای ابتدایی لیگ تغییرات زیادی داشته: «ما در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم و خوشبختانه مس رفسنجان حالا خودش را در لیگ برتر ثابت کرده است.» دروازه‌بان مس رفسنجان ترجیح می‌دهد درباره عملکردش اظهار نظر خاصی نکند چون بر این باور است که در موفقیت‌ها و ناکامی‌های یک تیم، تمام بازیکنان سهیم هستند: «دوست دارم همیشه به تیمم کمک کنم و قطعاً دیگر بازیکنان مس هم چنین چیزی را در مورد خودشان احساس می‌کنند.

وقتی هم گل نمی‌خورم احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم هر وقت بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.» داود نوشی‌صوفیانی می‌داند در بازی فردا مقابل قرمزهای پایتخت کار بسیار سختی دارد و باید در تمام ۹۰ دقیقه تمرکزش را حفظ کند. از طرفی در این بازی بیشتر از خیلی بازی‌های دیگر عملکردش زیر ذره‌بین قرار خواهد گرفت. تقابل او با بازیکنان هجومی میزبان می‌تواند بسیار تماشایی باشد. نوشی‌صوفیانی با اشاره به خط حمله پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس جزو تیم‌های خوب و باکیفیت ایران است. آنها در فاز حمله فوق‌العاده هستند و در زمین خودشان هم به برد فکر می‌کنند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.»

دروازه‌بان مس رفسنجان مدعی است تیمش با توجه به شرایط خوبی که دارد و نتایج مطلوبی را هم کسب کرده می‌تواند با امتیاز از زمین ورزشگاه آزادی خارج شود: «ما در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که گرفتیم، انگیزه و روحیه بالایی داریم و معتقدم می‌توانیم در این بازی از پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به هدف‌مان برسیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج