۱۰۸۸۹۹۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

قول مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی

پرسپولیس که در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شد با اضافه شدن صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و تزریق مقداری پول از مشکلات مالی اش کاسته شد.

خبرورزشی: پرسپولیس که در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شد با اضافه شدن صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و تزریق مقداری پول از مشکلات مالی اش کاسته شد.

یکی از کسانی که در دوران حضور رسول پناه در باشگاه پرسپولیس با او بدجوری به مشکل خورده بود یحیی گل محمدی سرمربی موفق سرخ پوشان بود. رسول پناه در همان کلیپ هایی که از او پخش شد صحبت های زیادی علیه یحیی کرد و او را مورد اتهام قرار داد.

از همین رو جدایی رسول پناه یکی از افرادی را که خیلی خوشحال کرد یحیی بود. اما با امدن سمیعی اوضاع تغییر کرد و ارامش نسبی در پرسپولیس در این مقطع حساس ایجاد شد. به غیر از کم شدن حاشیه ها و پرداخت مطالبات تمدید قرارداد با کادر فنی و چند بازیکن هم انجام شد تا گل محمدی از مدیرعامل جدید رضایت کامل داشته باشد موضوعی که یحیی در اکثر مصاحبه های خود مستقیم یا غیر مستقیم به ان اشاره می کند.

پرسپولیس که در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شد با اضافه شدن صدری به عنوان رئیس هیئت مدیره و تزریق مقداری پول از مشکلات مالی اش کاسته شد. با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و نیاز کادر فنی به جذب بازیکن جدید مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی قول دادند همه تلاششان را برای جذب بازیکنان مدنظر انجام خواهند داد و مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هواداران تیم بزرگ پرسپولیس همیشه از تیممان و یحیی گل محمدی ومطهری وهمه کسانیکه به پرسپولیس خدمت می‌کنند حمایت می‌کنیم 40 میلیون هوادار عاشق

    • بدون نام

      ما هواداران تیم بزرگ پرسپولیس همیشه از تیممان و یحیی گل محمدی ومطهری وهمه کسانیکه به پرسپولیس خدمت می‌کنند حمایت می‌کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج