۱۰۸۹۳۴۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

گرشاسبی: درود به شرفِ علی کریمی

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و افراد نامزد شده برای ریاست این فدراسیون اظهار داشت: ما هم مثل همه اهالی جامعه فوتبال و فوتبالدوستان منتظر برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس بعدی فدراسیون هستیم و باید صبر کنیم تا ببینیم کدام نامزد انتخاب می‌شود. در کل همینکه این افراد شهامت و جرأت این را داشتند که در این شرایط بخواهند سکان ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرند و کاری انجام دهند جای تقدیر دارد.

گرشاسبی: درود به شرفِ علی کریمی

وی در مورد اینکه آیا در بین نامزدهای تایید صلاحیت شده گزینه مناسبی برای فدراسیون که بتواند آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بزند یا نه هم گفت: همانطور که فوتبال یک ورزش گروهی است، اداره فدراسیون هم کار گروهی است و در اینجا صرفاً خود نفر و شخصی که در رأس کار است مطرح نیست و تیمی که تشکیل می‌دهد اهمیت دارند. افراد اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و مدیریتی خوب که در کنار رئیس فدراسیون در رأس کار باشند می‌شود کار را به خوبی پیش برد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد اینکه مشکلات عدیده مالی در فدراسیون باعث شده از آن به عنوان فدراسیون ورشکسته یاد شود هم گفت: من قبول ندارم که فدراسیون فوتبال مشکلات مالی داشته باشد. فوتبال یک ورزش درآمدزا است و اگر افراد متخصص در آن روی کار باشند می‌تواند علاوه بر تامین هزینه‌های خودش، خرج سایر رشته‌های ورزشی را هم بدهد. یک بخشی از این زیان‌ها بابت قراردادهای غیر حرفه‌ای است که بسته می‌شود و دلیلش ضعف تیم حقوقی فدراسیون است و اگر افراد متخصص روی کار باشند چنین اشتباهاتی صورت نمی‌گیرد. آخرش هم که مشخص نشد در قرارداد ویلموتس چه کسی مقصر بود و چه کسی آن قرارداد را امضا کرد و مثل همه موارد دیگر با "کی بود، کی بود، من نبودم" سر و ته قضیه را هم آوردند. بحث دیگر هم وصول مطالبات است که به خاطر تحریم‌ها کمی سخت شده است ولی یک مدیر کار بلد تا جایی که بتواند برای موارد این چنینی تلاش می‌کند و اگر جایی به بن بست خورد و نتوانست کاری بکند یا اجازه کار به او ندادند آنوقت ماندنش خیانت است و باید هم مشکلات را مطرح کند و هم کار را رها کند و برود.

گرشاسبی در مورد اینکه از علی کریمی و تیم فوتبالی‌اش به عنوان چهره جذاب و پدیده انتخابات یاد می‌شود هم گفت: اول باید درود بفرستم به شرف علی کریمی که در این شرایط دلش برای فوتبال می‌سوزد و قبول کرده وارد میدان شود. در مورد حضور او هم باید بگویم این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و چه اشکالی دارد بچه‌های فوتبالی روی کار بیایند؟ همانطور که گفتم مهم این است یک تیم کاربلد و حرفه‌ای در کنار خودش داشته باشد و در بخش‌های مختلف فدراسیون از متخصص ترین افراد استفاده کند و سایرین هم از او حمایت کرده و کمکش کنند تا اگر رئیس فدراسیون شد بتواند کا را به درستی جلو ببرد. اینکه می‌گویند کریمی اعتبارش در مشکلات فدراسیون فوتبال خدشه دار می‌شود به نوعی غر زدن ها و ایراد الکی گرفتن ‌هایی است که مانع پیشرفت است و چرا علی کریمی نتواند موفق شود؟

وی در مورد اینکه با وجود تغییر اساسنامه و تاکید فیفا بر عدم دخالت دولت در فوتبال هنوز از نفوذ در انتخابات و شانس بالای گزینه وزارت ورزش می‌شود هم توضیح داد: من این را قبول ندارم چرا که اساسنامه اختیارات دولت را در فوتبال محدود کرده و با اینکه ممکن است هنوز در آرای مجمع نفوذ داشته باشد ولی این نفوذ مثل سایر رشته‌ها نیست که تایین کننده باشد و بعید می‌دانم دولت توانایی تعیین رئیس فدراسیون فوتبال را داشته باشد.

گرشاسبی در رابطه با اینکه از بین نامزدها کدام گزینه را برای ریاست فدراسیون مناسب‌تر می‌داند هم گفت: نمی‌شود صرفاً در مورد افراد و پیشینه‌ای که در ذهنمان از آنها داریم قضاوت کنیم و باید برنامه‌های این افراد را ببینیم و بررسی کنیم تا مشخص شود کدام گزینه بیشتر واجد شرایط است. در کل باید بگویم این مباحث تا قبل از انتخابات است و بعد از آن هرکس انتخاب شد همه ما باید برای پیشرفت فوتبال از او حمایت کنیم.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: اوضاع پرسپولیس بهبود نسبی پیدا کرده است و با تغییراتی که انجام شد حواشی کمرنگ تر شده و اگر اجازه دهند باشگاه و تیم بدون حاشیه کارش را ادامه خواهد داد. مدیریت پرسپولیس در درجه اول مدیریت حواشی است و خیلی ها منتظر هستند تا نکته‌ای از باشگاه پیدا کنند و آن را تبدیل به حاشیه کنند. افرادی هستند که ماشین خود را جلوی درب باشگاه پارک می‌کنند و حتی شب‌ها در آن می‌خوابند تا همیشه حاضر باشند و ببینند چه کسی می آید و چه کسی می‌رود و کوچکترین اتفاقی منجر به بروز حاشیه خواهد شد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم و بازگشت ترابی هم توضیح داد: امیدوارم پنجمین قهرمانی هم کسب شود. در مورد ترابی هم باید صبر کنیم او بازی کند تا ببینیم همان ترابی سابق هست یا نه چون چند ماهی نبوده است و باید دید می‌تواند همان کیفیت سابق را ادامه دهد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج