۱۰۸۹۴۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مسی دوباره به چهره قبلی برگشت؛ ریش گذاشت!

همواره کوچک ترین اتفاق و تغییری در ظاهر و چهره بازیکنان فوتبال و به خصوص ستارگان مشهور، مورد توجه رسانه ها قرار می‌گیرد و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید هم از این قاعده مستثنی نیست و بیش از دیگران زیر ذره بین قرار دارد.

فوتبالی: همواره کوچک ترین اتفاق و تغییری در ظاهر و چهره بازیکنان فوتبال و به خصوص ستارگان مشهور، مورد توجه رسانه ها قرار می‌گیرد و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید هم از این قاعده مستثنی نیست و بیش از دیگران زیر ذره بین قرار دارد.

لیونل مسی برای مدت ها بود که معمولا ریش می‌گذاشت و چهره‌اش نسبت به چهره‌ای که در سال‌های قبل از ۲۰۱۵ داشت و کاملا تغییر کرده بود. اما در مدت اخیر فوق ستاره آرژانتینی دوباره ترجیح داده بود که ریش هایش را بتراشد و چهره‌اش دوباره مثل سال‌های دور شود اما اکنون او دوباره ریش گذاشته است و چهره‌اش مانند سال‌های بعد از ۲۰۱۵/۱۶ شده است.

لیونل مسی در این فصل از رقابت‌ها یعنی ۲۰۲۰/۲۱، شروع خوبی در بارسلونا نداشت و گل های زیادی به ثمر نرسانده بود اما به مرور زمان عملکردش بهبود یافته و اکنون دوباره در بازی های اخیر بارسا گلزنی می‌کند و به تیمش کمک زیادی در کسب امتیاز می‌کند.

مسی دوباره به چهره قبلی برگشت؛ ریش گذاشت!

مسی در تمرینات امروز بارسلونا هم با روحیه‌ای بالا حاضر شده بود و در تصاویری که از او منتشر شده، مشخص است که او دوباره ریش گذاشته است. بارسلونا در بازی بعدی خود به مصاف سویا خواهد رفت که این دیدار در چهارچوب کوپا دل ری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج