۱۰۸۹۴۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استعفای عضو هیات مدیره استقلال تکذیب شد

در حالی که شایعه شده بود یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در پیامی برای وزیر ورزش از سمت خود استعفا کرده، وزارت ورزش این استعفا را تکذیب کرد

طرفداری: شایعه استعفای یکی از اعضای هیات مدیره استقلال ظهر امروز در فضای مجازی پیچید. اما رسانه ها به این احتمال که یکی از اعضای هیات مدیره خودش این شایعه را در فضای مجازی پخش کرده باشد، از کنار آن بی تفاوت گذشتند.

اسماعیل خلیل زاده، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره استقلال هستند که البته هیچ یک تا این لحظه حرفی مبنی بر استعفا به زبان نیاورده اند اما این احتمال وجود دارد که یکی از این ۴ نفر برای تحت فشار گذاشتن مدیرعامل باشگاه، شایعه استعفای خود را در فضای مجازی پخش کرده باشد چرا که به شکل پراکنده شایعه هایی پیرامون اختلاف یک عضو هیات مدیره با احمد مددی به گوش می رسد.

در همین خصوص یکی از مدیران ارشد وزارتخانه ورزش و جوانان با تکذیب شایعه استعفای عضو هیات مدیره استقلال به طرفداری گفت:

تا این لحظه هیچ استعفایی به دست مجمع نرسیده و تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از اعضای هیات مدیره هم پیامی مبنی بر استعفا، کناره گیری و حتی دلخوری به وزیر ورزش نداده اند.

این مدیر ارشد وزارتخانه در پاسخ به این سوال که شاید اختلاف های موجود میان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باعث رواج این شایعه شده باشد، گفت:

هیچ اختلافی به آن مفهوم که شما تصور می کنید میان هیات مدیره و مدیرعامل وجود ندارد و مدیرعامل کاملا هماهنگ با اعضای هیات مدیره برنامه های باشگاه را جلو می برد. حقیقت این است که هر زمان استقلال و پرسپولیس به صدر جدول می رسند، این شایعه های اختلاف درباره آنها به گوش می رسد. اگر دقت کنید، نقطه شروع حواشی در این دو تیم که به صورت غیرمستقیم زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند، نتایج خوبی است که می گیرند.

هز زمان نتایج این دو تیم خوب باشد، ماشین های شایعه سازی شروع به تولید شایعه می کنند تا آرامش این دو مجموعه را هدف قرار بدهند. اختلاف سلیقه در هر مجموعه ای می تواند وجود داشته باشد، یک مربی می تواند با دستیارش، یک مدیر با همکارش و یک بازیکن با همبازی اش اختلاف سلیقه داشته باشد اما این که یکی دیگری را تهدید به استعفا کند و یا بخواهد جدا شود، صحت ندارد و احتمالا از همان مدل فضاسازی ها برای تخریب تیم است.

به هرحال تیم های بزرگ همیشه چند برابر مدیرانی که داخل مجموعه خود دارند، بیرون مجموعه مدعی مدیریت دارند و آن مدعیان گاهی اوقات از راه های ناجوانمردانه برای رسیدن به منصب و مقام تلاش می کنند که یکی از همین راه ها می تواند پخش کردن شایعه و به هم زدن آرامش تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج