adexo3
۱۰۹۰۰۵۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آفریقا بالاتر از آمریکای جنوبی؛ زنده‌باد الاهلی

تیم الاهلی مصر با قبول شکست دو بر صفر از بایرن مونیخ در دیدار نیمه نهایی جام باشگاههای جهان حریف پالمیراس برزیل در دیدار رده بندی شد که با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیگرس مکزیک شده بود.

ورزش سه: تیم الاهلی مصر با قبول شکست دو بر صفر از بایرن مونیخ در دیدار نیمه نهایی جام باشگاههای جهان حریف پالمیراس برزیل در دیدار رده بندی شد که با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیگرس مکزیک شده بود.

تیم های الاهلی مصر و پالمیراس برزیل از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشبه) برگزار کننده دیدار رده بندی جام باشگاههای جهان بودند. این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و تعیین برنده بدون برگزاری وقت های اضافی ۳۰ دقیقه ای به ضربات پنالتی کشیده شد.

آفریقا بالاتر از آمریکای جنوبی؛ زنده‌باد الاهلی

در ضربات پنالتی این نماینده مصر بود که موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف برزیلی خود گذشته و به مقام سوم جام باشگاههای جهان دست پیدا کند. محمد الشناوی، دروازه بان الاهلی ستاره تیمش در ضیافت پنالتی ها بود که پنالتی های اول و پنجم حریف را مهار کرد. نکته جالب توجه دیگر در مورد ضربات پنالتی، خراب کردن ضربه آخر پالمیراسی ها توسط فیلپه ملو، هافبک باتجربه برزیلی بود که در جام جهانی 2010 پیراهن تیم ملی کشورش را به تن داشت.

آفریقا بالاتر از آمریکای جنوبی؛ زنده‌باد الاهلی

محمد الشناوی، دروازه بان الاهلی ستاره تیمش در ضیافت پنالتی ها بود که پنالتی های اول و پنجم حریف را مهار کرد.

بدر بنون، پنالتی اول الاهلی را گل کرد و در حالی که رونی و لوئیز آدریانو دو پنالتی ابتدایی پالمیراس را از دست دادند، عمر هم دومین پنالتی را برای الاهلی از دست داد. گوستاوو اسکاپرا و گوستاوو گومز، پنالتی های سوم و چهارم پالمیراس را گل کردند و محمد هانی و جونیور نیز دو بار دیگر موفق به گل کردن پنالتی های الاهلی شدند. با مهار پنالتی فیلیپه ملو توسط دروازه بان الاهلی، کار نماینده برزیل تمام شد و نماینده مصر ۳ بر ۲ فاتح ضیافت پنالتی ها شد.

آفریقا بالاتر از آمریکای جنوبی؛ زنده‌باد الاهلی

لازم به ذکر است که تیم الاهلی مصر در دو دوره قبلی که در جام باشگاههای جهان حضور یافته بود در سال های 2006 و 2012 به ترتیب صاحب مقام های سوم و چهارم شده بود و این دومین مقام سومی این تیم است. نکته قابل توجه دیگر، نمایش فاجعه بار نماینده برزیل بود. پالمیراس بدون گل زده این رقابت ها را به پایان رساند؛ این اولین بار بود که یک تیم از امریکای جنوبی موفق به گل زدن در جام باشگاههای جهان نشد.

آفریقا بالاتر از آمریکای جنوبی؛ زنده‌باد الاهلی

ملو، ملی پوش برزیل در جام جهانی ۲۰۱۰ پنالتی آخر پالمیراس را از دست داد.

پیش از این هفت بار در هفده دوره جام جهانی باشگاهها، سرنوشت دیدار رده بندی با ضربات پنالتی تعیین شده بود و تنها یک بار قبل از این بازی، دیدار رده بندی بعد از اینکه بدون گل به پایان رسید، به ضربات پنالتی کشیده شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا بازی ها تموم شد پس کی نوبت بازی پیروزی با بایرن مونیخ میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج