اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۰۰۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توقف حریف استقلال در دربی جده

الاهلی با گلی که در دقایق پایانی مقابل الاتحاد دریافت کرد، از رسیدن به صدر جدول رده بندی بازماند.

ورزش سه: در آغاز هفته هیجدهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم های الاتحاد و الاهلی در دربی شهر جده و در استادیوم ملک عبدالله به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار و در دقیقه ۲۴، حرکت خوب تیمی بازیکنان الاهلی از سمت راست، منجر به خلق موقعیت شد که نفوذ عبدالله ترمین به محوطه جریمه و پاس رو به بیرون او، نصیب عبدالرحمن غریب شد و ضربه محکم این بازیکن را، مارسلو گروهی سنگربان برزیلی الاتحاد نتوانست مهار کند و توپ غریب وارد دروازه شد تا الاهلی با یک گل از حریفش پیش بیفتد.

توقف حریف استقلال در دربی جده

در ادامه و بخصوص در نیمه دوم، بازیکنان الاتحاد صاحب توپ و زمین بودند و تلاش های آنها برای گلزنی پس از 22 شوت، به نتیجه نشست و بالاخره در دقیقه 86 به گل رسیدند.

در این دقیقه، الاتحاد صاحب یک ضربه کرنر شد و در حالیکه همگان در انتظار یک ارسال بلند به روی دروازه بودند، ضربه زمینی سعود عبدالحمید به درون محوطه جریمه نصیب احمد حجازی مدافع پیش تاخته الاتحاد شد که ضربه این بازیکن به گوشه دروازه و دور از دستان محمد العویس سنگربان الاهلی به تور دروازه بوسه زد تا زردپوشان شهر جده، از شکست در دربی فرار کنند.

با این نتیجه، الاهلی از صعود موقت به صدر جدول رده بندی بازماند و الاتحاد نیز 29 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. هم اکنون الشباب که اور بانگا و اودیون ایگالو را در اختیار دارد با 35 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است، الاهلی با 34 امتیاز دوم است و الهلال نیز با 33 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الاهلی در رده سوم قرار دارد.

الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C با استقلال، الشرطه و الدحیل همگروه است که دیدارهای آنها در فروردین 1400 آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج