۱۰۹۰۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس متعهد به عادات خوب تیم یحیی

تیم‌های «یحیی» دارای خصیصه‌های خاصی‌اند! یکی از این میان که ویژگی ویژهتری به‌شمار می‌آید این که:... قادرند بازی‌های پرتعدادی را با نتیجه ۱-۰ به سود خود تمام کنند!

خبرورزشی: تیم‌های «یحیی» دارای خصیصه‌های خاصی‌اند! یکی از این میان که ویژگی ویژهتری به‌شمار می‌آید این که:... قادرند بازی‌های پرتعدادی را با نتیجه ۱-۰ به سود خود تمام کنند!

یکم- یعنی فوتبال یحیی، شلم شوربا نیست! و دیگر اینکه تیم‌های آقای گل‌محمدی، قدرت ایستادگی دارند! قدرت مال خود کردن بازی‌؛ قدرت اداره کردن صحنه‌های ویژه و لحظه‌های خاص را و توان محدود کردن عرصه بازی با توپ را و مدیریت کردن زمان بازی را! پرسپولیس، از دوره‌ای که همه‌کاره‌اش برانکو ایوانکوویچ بود، صاحب چنین مهارتی نشان می‌داد! یک گل بزن و بازی را به روی حریف -این خیلی مهم است که چرا- ببند! یگ گل بزن و لازم اگر شد، حتی ۹۰ دقیقه، گردش توپ را و دوانیدن توپ را در زمین پایین و پایینتر بیاور!

در مسابقه‌هایی که یک سرش پرسپولیس است، توپ با خواست و ارادهای کنترل شدهتر، در زمین می‌دود! تیم «یحیی» اعتبار دفاعی دارد! تیم‌های «یحیی» ابایی از دادن توپ به حریف ندارند، مشروط بر آنکه در نیمه زمین خود اقدام به اشتباهات منجر به تغییر روند بازی نشود!

بیت‌الغزل هفته ۱۵

دو- رسیدهایم به بازی‌های هفته ۱۵، شنبه ۲۵ بهمن، یک‌شنبه ۲۶ بهمن! بیتالغزل دیدارهای امروز و فردا، روبه‌رو شدن سپاهان است و استقلال! محرم نویدکیا- محمود فکری! فوتبالی که از دل بازی خارج می‌شود یا بازیای که از دایره پیکار و نبرد و رزم تمام‌عیار باید درآوردش!

نمایشی از جنس تفکر دو مرد متفاوت! هر دو، هافبک بودهاند و در خط میانی از کلیدیهای دو تیم صاحب سبک، ولی امروز، هر دو تیم در حال پوست انداختن! در حال «دیگر» شدن و بازی دیگری را دنبال کردن!

«صدای تکل زدنها» اسم شب مردانی است که از سوی مربی خود، مدام به جنگیدن تشویق و ترغیب می‌شوند! تیم محمود، اگر بتواند، فاتحه فوتبال نمایشی را می‌خواند! و البته اگر بتواند تا بخواهد! سربازان آبی، در این چند وقت اخیر بیشتر توانسته‌اند! بیشتر برنده بوده‌اند! گل زدن از پشت دالان پنالتی، کسب و کار استقلال با قایدی، مطهری و دیاباته به شمار می‌رود که چقدر با حضور فرشید اسماعیلی درنده‌تر و آتش‌پاره‌تر هم می‌شود! فکری، این مثلث و مربع را آتش‌بپاکن هم می‌خواهد! اهل دعوا؛ اهل زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!

و سپاهان نویدکیا! کاملاً تیم دیگری می‌شود، هنوز نشده است، ولی در راه می‌بینیمش که دارد می‌آید! فوتبال سپاهان، فوتبالی همه‌چیزدار است! هم فیزیک! هم چالش! هم تکنیک و هم دارای «اتوماتیزم» تیمی! سپاهان اگر یاد بگیرد تا با مهارت بیشتری از پرده A وارد پرده B شود، می‌تواند از سبک خودویژه حرف بزند! هنوز باید روی مهارت‌های فردی نفراتش حساب کند!

حماسی یا تغزلی

سوم- باید دید بیتالغزل هفته پانزدهم لیگ برتر، رنگ و بوی حماسی‌تر به خود می‌گیرد یا به صنعت و وزن و قافیه می‌پردازد!

پیام نیازمند یا رشید مظاهری؟ حسینی و محبی و کریمی و رفیعی یا مهدی‌پور، ریگی، اسماعیلی و غفوری که کاپیتان صاحب تدبیری می‌تواند باشد، به مراتب بهتر از اینکه هست! مثلث استقلال در کار گلزنی، از سپاهان عقب‌تر است! ۱۸ استقلال، ۲۳ سپاهان! یعنی حاج‌محمود فکری، معنای این اختلاف را در بازی گرفتن از بهترین ترکیب مهاجمین لیگ را -قایدی، مطهری، دیاباته- فهم نکرده است؟ زهی کم گرفتن قدرت تجزیه و تحلیل گروه آنالیز استقلال!

پس دفاع کو؟

اگر شما هم به این سؤال رسیده‌اید و پاسخ را هم از ما می‌پذیرید، پس این هم جواب:
...هر دو تیم، پاشنه آشیلی دارند در اصل دفاع! برای هر دو تیم- و شفای درد دفاعی هر دو تیم- دست به دعا برمی‌داریم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج