۱۰۹۱۳۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کومان: فردا درباره پیکه تصمیم می‌گیریم

سرمربی بارسلونا اعلام کرد سه شنبه صبح درباره حضور مدافع اسپانیایی در دیدار مقابل پاری‌سن ژرمن تصمیم خواهند گرفت.

ایسنا: سرمربی بارسلونا اعلام کرد سه شنبه صبح درباره حضور مدافع اسپانیایی در دیدار مقابل پاری‌سن ژرمن تصمیم خواهند گرفت.

کومان: فردا درباره پیکه تصمیم می‌گیریم

به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن ژرمن می رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: با اشتیاق فراوانی به استقبال مرحله حذفی می‌رویم. خیلی وقت است که می‌دانیم بازی دشواری پیش رو داریم چون PSG تیم قوی است. بازی خیلی جذابی خواهد بود چون بارسا در ماه‌های اخیر بهتر شده است و آن‌ها کیفیت بالایی دارند. دو دیدار تماشایی و زیبایی خواهد بود.

جرارد پیکه امروز (دوشنبه) به طور کامل با گروه تمرین کرد. سرمربی بارسلونا درباره حضور احتمالی مدافع اسپانیایی در بازی فردا اظهار کرد: او خوب است. چهار، پنج روز است که با گروه تمرین می کند. احساس خوبی نسبت به وضعیت جسمانی اش داریم اما یک روز فرصت داریم تا تصمیم بگیریم نامش را در فهرست قرار دهیم یا نه. او مدت زیادی در میادین حضور نداشت و فردا صبح در این رابطه تصمیم گیری می‌کنیم.

سرمربی هلندی در ادامه افزود: از هر مدافعی می‌توانیم در دیدار برابر پاری‌سن ژرمن استفاده کنیم. آن‌ها بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند. آن‌ها اشتباه هم داشته‌اند چون جزیی از بازی است اما من هیچ شکی به بازیکنانم ندارم. بازی تاکتیکی خواهد بود که به مالکیت توپ و حمله فکر می‌کنیم. آرائوخو به دیدار فردا نمی‌رسد.

کومان درباره تغییرات تیمش از زمان قرعه کشی گفت: پس از قرعه کشی گفتم که به تیم و بازیکنانم باور دارم. در بازی و کسب نتایج بهتر شده‌ایم. از زمان قرعه کشی بازی برابری را تصور می‌کردم. با قدرت در دیدار رفت و برگشت حاضر خواهیم شد.

نیمار و آنخل دی‌ماریا در دیدار سه شنبه شب حضور نخواهند داشت. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: برای هر تیمی در اختیار داشتن تمام بازیکنان اهمیت دارد. ما هم دوست داشتیم آرائوخو، سرخی روبرتو، آنسو فاتی و فیلیپ کوتینیو تیم را همراهی می‌کردند. باید با چنین مشکلاتی زندگی کرد و از بازیکنان آماده بهره برد. از هیچ چیزی نمی‌ترسم چون به بازیکنانم اعتماد دارم. پاریس تاریخ دارد و یکی از شانس‌های قهرمانی است. باید تلاش کرد بهتر بازی کرد. هر تیمی امتیازها و ضعف‌هایی دارد. امیدوارم از آن‌ها فردا بهره ببریم.

او افزود: دو بازی پیش رو داریم و پاری‌سن ژرمن چون اولین دیدارش خارج از خانه است به دنبال کسب یک نتیجه خوب و گلزنی است. این تیم همچنین به دنبال مالکیت توپ و موقعیت سازی است. بسته نگه داشتن دروازه‌مان در بازی فردا خیلی مهم است. آن‌ها از بازیکن سریعی همچون کیلیان ام‌باپه بهره می‌برند. به همین خاطر باید زمانی که توپ را در اختیار نداریم خیلی خوب دفاع کنیم.

سرمربی هلندی در پایان اظهار کرد: مرحله حذفی جذابی از لحاظ فردی خواهد بود. فردا لیونل مسی برابر ام‌باپه قرار می‌گیرد. مسی بهترین بازیکن جهان است و به بهترین سطحش نیاز داریم. ام‌باپه بازیکن خیلی سریعی است و می‌تواند شرایط را سخت کند اما بازی زیبایی به نمایش خواهیم گذاشت چون چنین دیدارهایی برای لذت بردن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج