adexo3
۱۰۹۲۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی استقلال

مشاور اقتصادی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که این باشگاه در حال عقد قرارداد‌های خوبی در حوزه اپلیکیشن‌ها و اپراتورهاست.

ورزش سه: مشاور اقتصادی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که این باشگاه در حال عقد قراردادهای خوبی در حوزه اپلیکیشن ها و اپراتورهاست.

سهیل یحیی زاده مشاور اقتصادی مدیرعامل استقلال درخصوص اتفاقات اقتصادی در این باشگاه گفت: در هفته گذشته اتفاق مثبتی رخ داد. در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات، بر روی مصوبه ۴ جلسه ۳۰۷ اصلاحی انجام شد. درخصوص روش های جمع آوری کمک از محل خدمات حوزه اپراتورهای همراه برای بخش حوزه ورزشی کشور علل الخصوص باشگاه های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی انجام شد.

وی گفت: بحث بر روی این مسئله بود که فضا برای استفاده هواداران از بسترهای حوزه های پرداختی در شبکه های تلفن همراه، هموارتر شود تا از این طریق به باشگاه هایشان کمک کنند. فضای کسب درآمدی برای باشگاه ها نیز تسهیل شود. خوشبختانه با کمک وزارت ارتباطات و اعضای محترم کمیسیون تنظیم مقررات، این مصوبه صورت گرفت.

او ادامه داد: کارگزار استقلال از اپراتورهای کشور است و یکی از حوزه های فعالیتی آنها، اپراتور تلفن مجازی است که می تواند این بسترسازی را ایجاد کند که هواداران بتوانند با استفاده از سیم کارت هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، به صورت مستقیم از محل شارژ سیم کارت، چه در قالب پس پرداخت یا پیش پرداخت بتوانند به باشگاه کمک کنند و فضای کسب درآمدی را در این حوزه برای استقلال داشته باشیم.

یحیی زاده گفت: اتفاق مثبتی دیگر در این حوزه وجود دارد این است که تا قبل از آغاز سال جدید، اپلیکیشن باشگاه توسط کارگزار رونمایی و فعال می شود. خدمات خیلی خوبی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

او در پایان گفت: سرمربی استقلال کاملا روی تیم اشراف دارد و ان شالله در نیم فصل دوم با قدرت کار را آغاز کنیم و تیم همدل و همراه، بتوانند هواداران را خوشحال کنند و به مقام قهرمانی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج