۱۰۹۲۱۷۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عملکرد متفاوت تراکتور در دیدار‌های خانگی

تراکتور فصل بیستم لیگ برتر را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آغاز کرد و بعد از کنار گذاشته شدن وی از این تیم، هدایتش به مسعود شجاعی سپرده شد.

روزنامه خراسان: تراکتور فصل بیستم لیگ برتر را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آغاز کرد و بعد از کنار گذاشته شدن وی از این تیم، هدایتش به مسعود شجاعی سپرده شد. تراکتوری‌ها در پایان نیم‌فصل نخست در میانه جدول قرار دارند که به‌نظر می‌رسد این اتفاق دور از هدف‌گذاری آن‌ها در لیگ بیستم بود. تراکتوری‌ها با ۶ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت، ۱۴‌گل زده، ۱۳‌گل خورده و ۲۲ امتیاز در‌حالی در رده هشتم ایستاده‌اند که فاصله آن‌ها قبل از بازی معوقه پرسپولیس تا صدر جدول ۶ و تا رده سیزدهم جدول ۵ امتیاز است. در این تیم محمد عباس‌زاده مهاجم ۳۱ ساله و قائم‌شهری که به نظر می‌رسد تولدی دوباره داشته‌، با ۷ گل زده خطرناک‌ترین بازیکن‌ و یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی مسابقات است.

روند نتیجه‌گیری تیم تراکتور که در میانه جدول رده‌بندی قرار دارد، در دیدارهای خانگی و خارج از خانه تفاوت اساسی دارد و سرخ‌پوشان تبریز بهترین نتایج را خارج از خانه به دست آورده‌اند. سرخ‌پوشان با ۷ بازی خارج از خانه و کسب ۱۶‌امتیاز از این دیدارها، بهترین عملکرد را در بین ۱۶‌تیم در دیدارهای خارج از خانه دارند و در صدر جدول فرضی دیدارهای خارج از خانه ایستاده‌اند و این در‌حالی است که آن‌ها با نتایج ضعیفی که در خانه داشته‌اند، بعد از ذوب‌آهن و نساجی، سومین تیم ضعیف در خانه هستند.

شاگردان شجاعی ۷ بار خارج از‌خانه به میدان رفته‌اند که حاصل این بازی‌ها ۵ پیروزی، یک مساوی و یک شکست است. آن‌ها در این دیدارها‌۱۰‌بار به گل رسیده و ۶ بار هم دروازه‌شان باز شده و ۱۶‌امتیاز گرفته‌اند. بعد از تراکتور هم گل‌گهر و سپاهان با ۱۴ امتیاز دیگر تیم‌های برتر در دیدارهای خارج از خانه هستند. سرخ‌پوشان تبریزی در خانه ۸ بار به میدان رفته‌اند که تنها یک بار در این دیدارها پیروز شده و در مقابل ۴ بار شکست خورده و تنها ۶ امتیاز به دست آورده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج