۱۰۹۳۴۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتفاق عجیب؛ داور در نقش مدافع آخر!

داوران نقش مهمی در فوتبال امروز دارند. کافی است تا به پیروزی اورتون مقابل لیورپول در این هفته نگاه کنید تا ببینید که یک تصمیم‌های یک داور چگونه می‌تواند روی یک بازی یا کل یک فصل تاثیر بگذارد.

فوتبالی: داوران نقش مهمی در فوتبال امروز دارند. کافی است تا به پیروزی اورتون مقابل لیورپول در این هفته نگاه کنید تا ببینید که یک تصمیم های یک داور چگونه می تواند روی یک بازی یا کل یک فصل تاثیر بگذارد. به طور مثال پنالتی اورتون در دقایق پایانی بازی با لیورپول باعث شد تا پیروزی خود را مسجل کنند و تیم کلوپ را به بحران فرو ببرند.

داوران البته سعی می کنند که در جریان بازی دخالتی نداشته باشند و تاثیری روی حرکت توپ در زمین نگذارند. گاهی اما ممکن است که برعکس این اتفاق رخ بدهد. برای داوران گاهی غیرممکن است که در مقابل ضربات ناگهانی واکنش نشان بدهند و البته به ندرت هم موارد عجیبی پیش می آید که داوران جلوی گلزنی را بگیرند، درست همان اتفاقی که این هفته در لیگ مکزیک رخ داد.

در شبی که کروز آزول در مقابل تولوکا در ورزشگاه آزتک با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید، در یکی از صحنه ها اسکار ماسیاس داور بازی با جایگیری عجیبش نقش مدافع آخر تیم تولوکا را ایفا کرد و مانع از گلزنی جاناتان رودریگز شد.

اتفاق عجیب؛ داور در نقش مدافع آخر!

اگر داور چنین اشتباهی نمی کرد، کروز آزول با نتیجه سه بر صفر پیش می افتاد اما در نهایت بازی با نتیجه 2-2 مساوی شد. در نهایت کروز آزول گل سوم را زد و پیروزی ارزشمندی را کسب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج