جاباما
۱۰۹۶۵۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مددی: قرارداد مجیدی هیچ شرطی ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ۲.۵ ساله است و هیچ شرطی ندارد.

خبرگزاری فارس: احمد مددی بعد از عقد قرارداد با مجیدی در جمع خبرنگاران گفت:۲-۳ روز سخت را گذراندیم و بعد از ۳ دور مذاکره کار تمام شده و از این لحظه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خواهد بود.

وی افزود: قرارداد او ۲.۵ ساله است و هیچ شرطی ندارد. مجیدی یکی از سرمربیان محبوب استقلال است اما در جلسه به من گفت تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درخواست مجیدی برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال و تماس با سراجی عنوان کرد: بله من از آقای سراجی خواهش کردم پیروز قربانی را به به تیم ما منتقل کنند و او هم قول مساعد داد.

وی افزود: یکی دو نفر دیگر در کادر فنی هستند که باید با آنها نهایی شود. فراز کمالوند هم در لیست مجیدی است ولی قرار است امشب لیست نهایی را به من ارائه بدهد.

مددی در خصوص اینکه روز گذشته اعلام شد باشگاه چند گزینه برای هدایت آبی پوشان دارد عنوان کرد: من روز گذشته هم اعلام کردم، ۳-۴ گزینه داشتیم ولی در نهایت در نشست دیشب هیات مدیره استقلال قرار شد با مجیدی مذاکره کنم و خدا را شکر که به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: اگر من با باشگاه گل‌گهر مذاکره کردم در یک فضای کاملا حرفه‌ای با مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم و اعلام کردم خواستار جذب قلعه‌نویی هستیم. او از من خواست نامه رسمی بزنم و من هم این کار را کردم. اصول حرفه‌ای این است که وقتی یک سرمربی در عقد قرارداد با یک باشگاه است باید با باشگاهش وارد مذاکره شویم.فکر نمی‌کنم کار اشتباه و خطایی کرده باشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه زمین تمرین استقلال چه مشکلاتی دارد گفت: زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته ولی یک روز با رعایت پروتکل شما را دعوت می‌کنم تا ببینید چه زمین خوب و استانداردی است.

مددی در خصوص احتمال بازگشت میلیچ یادآور شد: یکی از خواسته های فرهاد مجیدی بازگشت میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی شود و او به تهران برگردد.

وی تاکید کرد: ما در هر پستی در تیممان ۲ بازیکن خوب داریم و خوشبختانه مجیدی کاملا به این موضوع اشراف دارد.

مدیرعامل استقلال در خصوص لیست مجیدی،شایعه حضور امین قاسمی نژاد و احتمال جدایی محمد دانشگر عنوان کرد: سرمربی تیم هنوز لیستی به من نداده و در مورد شایعه جدایی دانشگر هم اصلا چیزی مطرح نبود.

مددی در خصوص مهدی قائدی و مشکلات او گفت: قائدی پسر استقلال است و او در تیم ما می‌ماند.البته او به کمیته انضباطی دعوت شده و توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه می‌کند.

وی در خصوص وضعیت رشید مظاهری و احضار وی به کمیته انضباطی باشگاه تصریح کرد: مظاهری هم دروازه‌بان تیم ما است و در تیم ما می‌ماند.

خبرنگاری در خصوص شایعه جدایی رابط بازیکن جوان استقلال سوال کرد که مددی گفت: او در تیم ما ماندنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج