۱۰۹۶۶۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرت بیل یک یورو هم به رئال نمی‌بخشد

ستاره ولزی رئال که قرضی برای تاتنهام بازی می‌کند، در صورت بازگشت به رئال، حاضر نیست با سران باشگاه مادریدی بر سر کاهش دستمزد کنار بیاید.

ورزش سه: ستاره ولزی رئال که قرضی برای تاتنهام بازی می‌کند، در صورت بازگشت به رئال، حاضر نیست با سران باشگاه مادریدی بر سر کاهش دستمزد کنار بیاید.

گرت بیل که تابستان با قراردادی قرضی راهی تاتنهام شد، تا ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد، ولی بند خرید دائمی در قرارداد او گنجانده شده که فعال شدنش ربط مستقیم به عملکرد او در باشگاه لندنی دارد. شروع بیل در تاتنهام اصلا خوب نبود و تا همین چند هفته پیش به نظر می رسید او به رئال پس داده خواهد شد اما به یکباره ورق برگشت و بیل در ۴ بازی اخیر تاتنهام سه گل زده و ۲ پاس گل هم داده است.

او تا به اینجا در ۲۲ بازی برای تاتنهام هشت گل زده و ۵ پاس گل نیز داده است.

در حال حاضر نیمی از دستمزد ۱۵ میلیون یورویی بیل را تاتنهام پرداخت می کند و رئال تحت هیچ شرایطی دوست ندارد که فصل بعد بیل برگردد و مجبور شود تمام دستمزد او را تقبل کند؛ در حالی که او هیچ جایی در ایده های زیدان ندارد.

رئال مادرید برای فصل بعد روی جذب کیلیان امباپه اقدام خواهد کرد که دستمزد بالایی می خواهد. رئال می داند که در صورت بازگشت بیل، جذب امباپه غیرممکن خواهد بود.

طبق ادعای میرر، در صورتی که بند خرید بیل توسط تاتنهام فعال نشود، ستاره ولزی حاضر به تخفیف دادن به رئال نخواهد شد و یک یورو را نیز به باشگاه مادرید نمی بخشد. او سال آخر قراردادش را چه در رئال سپری کند یا قرضی راهی تیمی دیگر شود تمام ۱۵ میلیون یورو دستمزد خالص خود را دریافت خواهد کرد. اتفاقی که سران رئال از همین حالا از آن ترس دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج