۱۰۹۹۹۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اصولی: تیمی به اسم شهر خودرو وجود ندارد

در پی ایجاد بحث‌هایی درباره تغییر اسم باشگاه شهرخودرو در دیدار برابر ذوب آهن رئیس هیئت فوتبال خراسان توضیحاتی ارائه داده است.

ورزش سه: در پی ایجاد بحث هایی درباره تغییر اسم باشگاه شهرخودرو در دیدار برابر ذوب آهن رئیس هیئت فوتبال خراسان توضیحاتی ارائه داده است.

دیدار ذوب آهن و شهرخودرو در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برگزار شد که در لیست این بازی خبری از نام شهرخودرو نبود و پس از چند سال بار دیگر شاهد استفاده از نام "پدیده" برای نماینده خراسان بودیم.

احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با "ورزش سه" این موضوع را اینطور توضیح می دهد:« اصلا تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد. ما رفتیم و بررسی کردیم و دیدیم که تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد و ثبت نشده است. این مسئله را مدیر کل تربیت بدنی استان به ما اعلام کرده است. در سال ۱۳۹۷ (سالی که تغییر نام صورت گرفت) نیز این اتفاق صورت نگرفت و نام قانونی باشگاه پدیده است.»

او سپس در پاسخ به اینکه آیا فرهاد حمیداوی وجهی بابت هزینه های صورت گرفته در این چند سال درخواست کرده یا خیر، توضیح داد:« ایشان وقتی خودش پدیده را گرفت و می خواست آن را شهرخودرو کند، همین شرایط الان بود و هیچ پولی گرفتن تیم پرداخت نکرد و تیم را گرفت و گفت بدهی ها را صاف می کند و حالا قرار است تیم از او بازپس گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج