adexo3
۱۰۹۹۹۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی دست به راکت شد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان سیرجانی برای دقایقی پینگ پنگ بازی کرد.

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان سیرجانی برای دقایقی پینگ پنگ بازی کرد.

پس از دو شکست پیاپی مقابل پرسپولیس و سپاهان و تساوی مقابل مس رفسنجان، طبیعی است که امیرقلعه نویی سرحال نباشد و بازیکنان این تیم هم از این قاعده مستثنی نبودند.

قلعه‌نویی دست به راکت شد

دیدار جام حذفی برابر مس کرمان اما فرصتی برای بازیکنان و اعضای تیم فوتبال گل گهر برای خروج از فشار بود و این مهم در شرایطی برای شاگردان امیرقلعه نویی رقم خورد که آنها در این بازی نیز دقایق پر استرسی را تجربه کردند ولی درنهایت پایانی شیرین با صعود به جمع 16 تیم پایانی مسابقات برای آنها رقم خورد و شاید در مرحله یک هشتم شاهد یک رویارویی جذاب میان امیرقلعه نویی و یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران باشیم.

این پیروزی سبب شده تا حالا شرایط روحی و روانی خوبی برای اردوی گل گهر سیرجان در کمپ الیاف شهریار حاکم باشد و همینطور که در تصاویر نیز مشخص است، امیرقلعه نویی در حاشیه تمرین بدنسازی و کار با وزنه شاگردانش، فرصتی به دست آورده تا به ورزش پینگپ پنگ بپردازد.

قلعه‌نویی دست به راکت شد

در واقع این روزها سرمربی گل گهر که در دوران فوتبال یکی از تکنیکی ترین و خلاق ترین هافبک های فوتبال ایران و آسیا بود، به دلیل مصدومیت های پرشماری که از دوران بازی در پاهای او باقی مانده، توان انجام بازی پرفشار فوتبال را ندارد و پینگ پنگ می تواند ورزش مناسبی برای پیاده کردن نبوغی باشد که در ذهنش دارد.

نکته دیگر در مورد امیرقلعه نویی اینکه او در دیدار برابر مس کرمان بار دیگر به دلیل محرومیت غایب بود تا سریال غیبت های عجیب او در این فصل ادامه دار باشد. قلعه نویی که محرومیت دیدار جام حذفی برابر استقلال ( در قالب سرمربی سپاهان) را در اولین دیدار فصل با تیم جدیدش برابر سپاهان پشت سر گذاشته بود، در اولین دیدار جام حذفی فصل جدید نیز غیبت داشت ولی در دیدارهای آینده تیمش چه در جام حذفی و چه لیگ برتر مشکلی برای حضور روی نیمکت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شروین

      راکت پینگ پنگ رو اشتباه گرفته
      وقتی در حالت بک هند هستی فقط انگشت اشاره باید روی راکت باشد.‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج