جاباما
۱۱۰۱۰۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارنظر عجیب گواردیولا درباره کیفیت فنی تیمش

سرمربی منچسترسیتی کیفیت فنی تیم تحت هدایت خود را زیر سوال برد و عنوان کرد این تیم ضعیف‌ترین تیمی است که او در کل دوران مربیگری‌اش تجربه کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچسترسیتی کیفیت فنی تیم تحت هدایت خود را زیر سوال برد و عنوان کرد این تیم ضعیف‌ترین تیمی است که او در کل دوران مربیگری‌اش تجربه کرده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در صحبت‌هایی درباره کیفیت تیم تحت هدایتش گفت: در حال حاضر این تیم بدترین تیمی است که هدایت آن را بر عهده داشتم. تیم‌های قبلی من پیروزی‌های زیادی داشتند و به قهرمانی‌های زیاد رسیدند ولی این تیم امسال هنوز چیزی برنده نشده است.

منچسترسیتی در چهار جام مدعی است و می‌تواند فصل را با چهار جام به پایان ببرد. در لیگ برتر در صدر است و تقریبا قهرمانی این تیم قطعی است. در جام حذفی به یک چهارم نهایی رسیده است و باید برابر اورتون به میدان برود. در جام اتحادیه به فینال رسیده و برابر تاتنهام قرار خواهد گرفت و در لیگ قهرمانان نیز باید دیدار برگشت خود را برابر مونشن گلادباخ آلمان برگزار کند.

گواردیولا ادامه داد: تیم‌ها و مربیان به خاطر قهرمانی‌ها و افتخارات مورد قضاوت قرار می‌گیرند و این تیم نسبت به تیم فصل قبل افت داشته است و هنوز جامی نبرده و باید این مساله را ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که الکساندر زینچنکو، تیم فعلی منچسترسیتی را بهترین تیم جهان دانست که قصد دارد به همه عناوین قهرمانی برسد و به نظر می‌رسد گواردیولا مخالف این اظهارنظر است و می‌خواهد بازیکنانش را از احساس غرور دور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج