۱۱۰۱۰۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واکنش یک نماینده به تاثیر تحریم‌ در عدم میزبانی

نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم میزبانی ایران در مسابقات مقدمایت جام جهانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم میزبانی ایران در مسابقات مقدمایت جام جهانی واکنش نشان داد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی در نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال و دیدار با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: ما این بحث را داشتیم که بازنشسته‌ها وارد انتخابات نشوند که بر همین اساس برخی ازآنها وارد انتخابات نشدند، برخی دیگر رد صلاحیت شده و دو نفر باقیمانده نیز توسط اعضای مجمع فدراسوین فوتبال کنار گذاشته شدند. به هر حال ترکیب جدیدی بر سر کار آمده و امیدواریم در این مسیر سخت موفق باشند.

وی افزود: من با عزیزی خادم از یک سال قبل نکات را را مطرح کرده بودم و این اتفاق بعد از انتخابش نیز رخ داد، اما در شرایط فعلی موضوع اساسی‌تر راجع به میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است؛ اینکه ما حق میزبانی داریم و این حق، قانونی و واقعی و بین‌المللی است. اقدامی که صورت گرفته، غیرقابل پذیرش است. در واقع این قابل پذیرش نیست که این اتفاق به خاطر تحریم‌ها باشد. مگر ما چهار سال قبل در تحریم نبودیم؟ مگر در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ که ترامپ بود، این تحریم‌ها وجود نداشت؟ پس چگونه تیم ملی میزبان شد و پرسپولیس پذیرای کاشیما در فینال بود؟

واکنش یک نماینده به تاثیر تحریم‌ در عدم میزبانی

نماینده مجلس ادامه داد: اینها پیوسته نوعی بهانه‌جویی است و قابل پذیرش هم نیست. اینکه عزیزی خادم گفته این اتفاقات مربوط به مدیران قبلی است، باید بگویم که شما سرپرست قبلی را نایب رئیس خودتان کردید، یعنی به همان فرد که در دوره قبل بود، مسئولیت دادید.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در طول این مدت چه مکاتبه‌ای صورت گرفته که دچار این اقدامات و اتفاقات نشویم؟ چه پیگیری موثری در حوزه دیلپماسی ورزشی شکل گرفته است؟ نباید فرافکنی شود و سوء مدیریت‌ها را به گردن این و آن بیندازیم.

وی عنوان کرد: اگر یک تیم در فدراسیون جدید بود و در واقع سیستمی که میراث‌دار مدیریت قبلی نبود، حرف فدراسیون قبول است، ولی سیستمی که میراث‌دار مدیریت قبلی است، نمی‌تواند ادعایی در این عرصه داشته باشد. ما زمان کمی برای جبران این وضعیت داریم و شاید دو سه هفته باشد و باید در این مدت به اقدام عملی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مقدماتی جام جهانی به میزبانی بحرین در خرداد است، یعنی پیش از انتخابات ریاست جمهوری. هر اتفاقی که منجر به عدم صعود بشود، در شب انتخابات یک یاس و ناراحتی عمیق اجتماعی را در کشور شاهد خواهیم بود و این قابل اغماض نیست. باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. همه باید کمک کنند و بخواهند که موضوع حل شود. انتظار دارم اعضای مجمع فدراسیون خودشان اول پای کار بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج