۱۱۰۱۰۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پایان خوش استقلال در سال ۹۹ با مجیدی؟

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود.

ایسنا: هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز (۴ شنبه) با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین این بازی‌ها استقلال میهمان تیم ماشین‌سازی تبریز است. هم‌چنین دیدار دو تیم فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به علت بازی شاگردان نکونام در پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لغو شد.

ماشین‌سازی - استقلال ساعت ۱۶:۰۰

تیم ماشین‌سازی در این فصل از رقابت‌های لیگ دست‌خوش تغییرات زیادی شده است و چندبار با تعویض سرمربی مواجه شده است. مهدی پاشازاده که چندی پیش به عنوان سرمربی ماشین‌سازان انتخاب شده بود، شب گذشته از ستمش کنار رفت و باز سعید اخباری هدایت این تیم را برعهده گرفت. ماشین‌سازی در جدول هم شرایط خوبی ندارد و با ۹ امتیاز قعرنشین لیگ است و می‌تواند به این بازی خانگی به چشم یک فرصت دوباره نگاه کند.

در مقابل استقلال با حضور فرهاد مجیدی جان تازه‌ای گرفته است و در دو بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی پیروز میدان بوده است و قصد دارد در آخرین بازی سال ۹۹ دست پر از شهر تبریز برگردد. آبی‌ها که در این مدت با مساله باز شدن پنجره نقل و انتقالات دست و پنجه نرم می‌کنند، با ۳۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و برای باقی ماندن در کورس بالای جدول به سه امتیاز بازی نیاز دارند و باید نتیجه تفکرات مجیدی و اخباری به کجا ختم خواهد شد.

پیکان - ذوب‌آهن ساعت ۱۶:۰۰

تیم فوتبال پیکان به تازگی از رقابت‌های جام حذفی با شکست مقابل استقلال حذف شده است. البته پیکان و سرمربی‌اش مهدی تارتار اعلام کرده بودند که اولویت تیم لیگ برتر است اما با این وجود تیم پیکان در لیگ برتر شرایط خیلی مطلوبی ندارد. شاگردان مهدی تارتار با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. با توجه نزدیکی امتیازات در میانه جدول، تیم پیکان با کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند خود را در جدول به خوبی بالا بکشد.

در مقابل تیم ذوب‌آهن شرایط به مراتب بدتری نسبت به پیکان دارد. شاگردان مجتبی حسینی با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول جای دارند و وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند اما نکته‌ای که باعث شده ذوب‌آهنی‌ها در این مدت امیدوار باشند، ۲ پیروزی پیاپی این تیم مقابل تیم پدیده و ماشین‌سازی تبریز بوده است و تقابل با پیکان می‌تواند این انگیزه را به شاگردان حسینی بدهد که به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند.

نساجی مازندران - سایپا ساعت ۱۶:۰۰

تیم نساجی با حضور ساکت الهامی، به نظر می‌رسد جان تازه‌ای گرفته است. این تیم در رقابت‌های جام حذفی موفق شد سایپا را در ضربات پنالتی شکست دهد. با این وجود تیم نساجی از هفته چهارم تا به امروز نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد. در مقابل تیم سایپا که در جام حذفی نساجی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد، در این بازی به دنبال انتقام‌گیری است.

شاگردان ابراهیم صادقی با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و با پیروزی در این بازی، می‌توانند انتقام بازی جام حذفی را بگیرند و هم شرایط خود را در جدول مقداری بهتر کنند. با وجود شرایطی که برای دو تیم وجود دارد، باید دید خون تازه‌ای که به نساجی تزریق شده، در این بازی برنده را تعیین می‌کند یا حس انتقام‌گیری سایپا بر نساجی می‌چربد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج