۱۱۰۱۲۲۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سمیعی: سال سختی در پرسپولیس داشتیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سال سخت و پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشتیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سال سخت و پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشتیم.

جعفر سمیعی که هشتم آبان ماه سال ۱۳۹۹ از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل انتخاب شد پس از گذشت بیش از پنج ماه، صبح امروز چهارشنبه نخستین نشست خبری خود را به صورت مجازی برگزار کرد.

می خواستیم تیم با آرامش به فینال آسیا برود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت خود در دوران حضور در راس مدیریتی این باشگاه گفت: ابتدا پیشاپیش سال نو را خدمت هموطنان عزیز تبریک می گویم. امیدوار هستم سالی پر از سلامتی باشد. سالی که در پرسپولیس پشت سر گذاشتیم سالی پر از سختی و فراز و نشیب بود. دو تن از عزیزان خود را که سال‌ها برای تیم افتخار آفرینی کردند از دست دادیم. امیدوارم روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی افزود: از زمانی که من مدیرعامل شدم باشگاه از جهات مختلفی دچار بحران بود. باشگاه وضعیت مالی خوبی نداشت. از لحاظ مدیریتی، مسائل روحی و روانی خوبی نداشت. می‌خواستیم با مشکلات فراوان و فاصله اندک تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات را سر و سامان بدهیم تا تیم با آرامش به فینال برود. از لحاظ مالی، بازیکنان طلبی را از سال گذشته با توجه به آپشن های خود به همراه مقداری از اصل قرارداد داشتند که در هیات مدیره تصمیم گرفتیم هرچه سریع‌تر قبل از اینکه به فینال برویم آن را تسویه کنیم.

با کارگزار باشگاه به اختلاف خوردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وضعیت مالی باشگاه خوب نبود و تمام منابع مالی صرف تسویه حساب با برانکو شده بود. به همین خاطر به این فکر افتادیم که منابع مالی را با پیگیری‌های خودم تامین و مبلغی را به باشگاه تزریق کنیم. برای اینکه روحیه همه اعضای تیم خوب باشد طلب همه را دادیم. اگر آن پول تسویه نمی‌شد می‌توانستیم ۳۵ درصد از قراردادهای امسال را بیشتر از الان هم پرداخت کنیم. نهایت تدارک را برای اعزام تیم نظیر پرواز اختصاصی و زمین تمرین مناسب داشتیم تا به فینال برود. ما در آن زمان لباس نداشتیم و در همان چند روز اولیه توانستیم لباس مناسب را تهیه کنیم. با وجود اتفاقاتی که در فینال آسیا افتاد، توانستیم به نوار پیروزی‌ها پس از شکست در فینال برگردیم.

سمیعی ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس دچار جمله‌ای کلیشه‌ای شدیم که می‌گوید میراث دار بدهی مدیریت‌های گذشته شده‌ایم. اگر آن بدهی‌ها نبود قطعاً می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم اما انرژی و وقت زیادی صرف این موضوع کردیم. در خصوص منابع مالی باشگاه باید خدمت هواداران بگویم قراردادی با کارگزاری برند خود داریم که باید از آنها تشکر کنم چون یک گام نسبت به تعهداتشان جلوتر بوده‌اند. البته این بحث در زمان بنده نبوده و در دوران مدیریتی مشکل داشتیم. در دی ماه با کارگزاری اختلاف حقوقی پیدا کردیم و پس از چند جلسه به توافق رسیدیم که به قرارداد ادامه دهیم.

نتوانستیم درآمدزایی کنیم

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: قسمت زیادی از پول کارگزار صرف طلب بازیکنان و بدهی‌های گذشته باشگاه شده بود. قسمت اعظم آن مربوط به طلب آقای برانکو بود. تمام منابع درآمدی در اختیار کارگزار قرار داشت و با توجه به قرارداد نتوانستیم درآمدزایی شخصی کنیم. به همین خاطر مجبور شدیم برویم و مبالغی را قرض بگیریم چون اگر نمی‌گرفتیم نمی‌توانستیم مشکلاتی مثل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات و مطالبات را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      بله ازحالا که خادم وزیراستقلالیه
      فاتحتون خوانده هست

    • سرسخت پرسپولیسی

      نبایدانصاری ازپرسپولیس جدابشه آقای مدیرعامل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج