adexo3
۱۱۰۲۶۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جنجال و درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که بعد از شکست شب گذشته یوونتوس برابر بنونتو بین آندره پیرلو و رئیس یوونتوس یعنی آندره آنیلی یک درگیری رخ داده است.

ورزش سه: رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که بعد از شکست شب گذشته یوونتوس برابر بنونتو بین آندره پیرلو و رئیس یوونتوس یعنی آندره آنیلی یک درگیری رخ داده است.

یوونتوس در این فصل بسیار پر نوسان ظاهر شده و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. شاگردان آندره پیرلو بعد از حذف نامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون شانس چندانی برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی خود نیز ندارند؛ این ناامیدی زمانی بیشتر شد که یووه دیشب مقابل بنونتو شکست خورد.

جنجال و درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ

بعد از باخت تلخ یوونتوس مقابل بنونتو هواداران این تیم از عملکرد تیم آندره پیرلو بسیار عصبانی به نظر می رسیدند و این مسئله را در شبکه‌های اجتماعی بروز دادند؛ در واقع به نظر می رسد که کم کم صبر آنها در رابطه با پیرلو تمام شده و ادامه این اوضاع کار را برای سرمربی ایتالیایی دشوارتر هم خواهد کرد.

اما به نظر می‌رسد که این عصبانیت بعد از شکست دیشب تنها مختص به هواداران یوونتوس نبوده است. منابع ایتالیایی گزارش داده اند که رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آنیلی بعد از از دست رفتن سه امتیاز مقابل بنونتو بسیار خشمگین بوده و حتی گزارش ها حاکی از آن است که در رختکن تیم بین او و آندره پیرلو یک درگیری نیز شکل گرفته است که صدای آن توسط رسانه ها به شکل واضح شنیده شده است.

جنجال و درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ

گفتنی است پیرلو در حال حاضر وضعیت بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که ادامه این روند می تواند منجر به برکناری زود هنگام او از هدایت بانوی پیر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج