adexo3
۱۱۰۴۴۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عربستانی‌ها در انتظار تایید استقلال

میزبان عربستانی استقلال منتظر است تا مسئولان این باشگاه برای انتخاب هتل محل اقامت شان در جده، تاییدیه نهایی خود را ارائه دهند.

خبرگزاری مهر: میزبان عربستانی استقلال منتظر است تا مسئولان این باشگاه برای انتخاب هتل محل اقامت شان در جده، تاییدیه نهایی خود را ارائه دهند.

تیم فوتبال استقلال در گروه سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است که این دیدارها از روز ۲۵ فروردین به صورت متمرکز به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

در حالی که ۱۱ روز به زمان آغاز این بازی‌ها باقی است، هنوز هتل محل اقامت آبی پوشان نهایی نشده است. میزبان عربستانی این گروه از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا دو هتل در شهر جده را به آبی‌های تهران معرفی کرده و استقلالی‌ها باید بعد از بررسی شرایط این دو هتل، تاییدیه نهایی خود را روی یکی از آنها ارائه دهند.

استقلالی‌ها تا روز ۱۹ فروردین این فرصت را دارند تا هتل محل اقامت شان را مشخص کرده و عربستانی‌ها را به منظور انجام اقدامات تکمیلی مطلع نمایند.

نخستین بازی استقلال در این گروه روز ۲۶ فروردین است که آبیها از ساعت ۲۴ به مصاف الاهلی عربستان، میزبان این گروه خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج