۱۱۰۵۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پنالتی مانع از کلین شیت عابدزاده شد

تیم ماریتیمو در حضور بازیکنان ایرانی اش مغلوب بنفیکا شد تا در موقعیت خطرناکی در جدول رده بندی قرار بگیرد.

ورزش سه: تیم ماریتیمو در حضور بازیکنان ایرانی اش مغلوب بنفیکا شد تا در موقعیت خطرناکی در جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم های مارتیمو و بنفیکا در چارچوب هفته بیست و پنجم سوپر لیگ پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه استاد و ده لوژ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی تیم میزبان همراه بود.

پنالتی مانع از کلین شیت عابدزاده شد

علی علیپور و امیر عابدزاده دو بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو در این دیدار جزو 11 مرد اصلی تیم شان بودند. عابدزاده با حضور در این دیدار برای پنجمین دیدار متوالی درون دروازه ماریتیمو ایستاد تا تعداد بازی های خود در این فصل را به عدد 21 برساند. علی علیپور نیز بعد از دو هفته دوری از ترکیب اصلی، در بازگشت به ترکیب اصلی در این دیدار هفدهمین بازی خود را برای ماریتیمو انجام داد.

والدشمیت در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی دروازه امیر عابدزاده را باز کرد تا از مانع از ثبت کلین شیت مهم برای این دروازه بان شود.

ماریتیمو که این شانس را داشت با کسب پیروزی در این دیدار در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت ها، صعودی یک پله ای را تجربه کند، با دریافت یک گل، مغلوب میزبان قدرتمند خود شد. تک گل این دیدار را لوکا والدشمیت در دقیقه 21 بازی از روی نقطه پنالتی دروازه امیر عابدزاده را باز کرد.

عابدزاده که در این دیدار توانست عملکرد خوبی داشته و در جریان بازی دروازه خود را بسته نگه دارد، با باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی، شانس کلین شیت را در این دیدار حساس از دست داد. علی علیپور نیز در خط حمله تیمش، شب موفقی را پشت سر نگذاشت و نتوانست با گلزنی خود مانع از شکست ماریتیمو شود.

توئیتر باشگاه ماریتیمو پیش از شروع این دیدار با انتشار ویدیوی زیر، از امید بالای این باشگاه برای گلزنی، علیپور خبر داد اما مهاجم ایرانی ماریتیمو موفق به گلزنی در بازی نشد.

پنالتی مانع از کلین شیت عابدزاده شد

این شانزدهمین شکست ماریتیمو بود که ضمن از دست دادن شانس صعود یک پله ای، رتبه هفدهم را هم از این تیم گرفت تا یاران علیپور و عابدزاده با ۱۶ باخت، ۳ مساوی، ۶ برد و ۲۱ امتیاز بار دیگر به قعر جدول رده بندی سقوط کنند. بنفیکا هم با این نتیجه که چهارمین برد پیاپی اش را به همراه داشت، ۵۴ امتیازی شده و در مکان سوم جدول قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج