جاباما
۱۱۰۵۴۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فوت میناوند و انصاریان بهانه دست ای‌اف‌سی داد!

استقلال با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند، مهم‌ترین مشکل این تیم هم به مسائل مالی برمی‌گردد.

روزنامه ایران ورزشی: استقلال با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می‌کند، مهم‌ترین مشکل این تیم هم به مسائل مالی برمی‌گردد. از طرفی هم بازیکنان استقلال انگار خودشان به خودزنی عادت کرده‌اند و اگر این تیم درگیر مشکلات نباشد، خودشان شرایطی فراهم می‌کنند تا استقلال به حاشیه برود. نمونه بارز این ادعا هم قهر کردن مهدی قایدی در شرایط حساس بود. حالا به این مسائل که از در و دیوار بر سر استقلال خراب می‌شود باید ویروس منحوس کرونا و مبتلا شدن بازیکنان به این بیماری را نیز اضافه کرد تا بحران‌های استقلال تکمیل شود. هرچند که تمام این مسائل دلیل موجهی برای نتیجه نگرفتن استقلال نمی‌شود و این تیم می‌توانست با پیروزی بر تیم پیکان فاصله امتیازی‌اش با صدر جدول را به حداقل ممکن برساند که این اتفاق نیفتاد. در همین راستا با ستار همدانی همکلام شدیم؛ سرپرست سابق استقلال که بیشترین مشکل استقلال را سوءمدیریت می‌داند.

استقلال می‌توانست در بازی با پیکان پیروز شود و فاصله امتیازی‌اش را با صدر جدول زیاد کند اما این اتفاق نیفتاد، نظرتان در این خصوص چیست؟

خوشبختانه پرسپولیس هم مساوی کرد و به این ترتیب فاصله این دو تیم خیلی زیاد نشد، به نظرم با تغییراتی که انجام شده استقلال به همدلی بیشتری رسیده است. امیدوارم از این پس بازی‌های بهتری از استقلال ببینیم تا هواداران راضی باشند و از بازی لذت ببرند.

اما استقلال در بازی با پیکان آن تیمی نبود که هوادار می‌خواهد.

من قبول دارم ولی احساسم بر این است که به دلیل شرایطی که استقلال در تعطیلات داشت از نظر بدنی افت کرده بود و به مرور بهتر می‌شود.

استقلال به زودی باید وارد بازی‌های آسیایی شود، بازی‌هایی که با تصمیم عجیب ‌ای‌اف‌سی ساعت 12 شب برگزار می‌شود و همین نکته ممکن است به استقلال ضربه بزند!

این نکته هم به سوءمدیریت مدیران ما برمی‌گردد. مدیران ما زمانی که مدیران کشورهای دیگر کار می‌کنند، در خواب هستند. البته این را هم باید بگویم که ‌ای‌اف‌سی فوت میناوند و انصاریان را بهانه کرد و با این بهانه که ممکن است در ایران مشکل برای بازیکنان به وجود آید شرایط میزبانی را از ما گرفت. ما در عرصه بین‌المللی ۱۰، ۱۵ سالی است که همین مشکل را داریم.

در جدول گلزنان لیگ جای خالی سه مهاجم استقلال دیده می‌شود، در حالی که فصل پیش هر سه مهاجم استقلال در کورس آقای گلی بودند، فکر می‌کنید چه عاملی باعث ناکامی مهاجمان استقلال شده است؟

فکر می‌کنم مشکلاتی که برای استقلال در فصل جاری پیش آمد بی‌تأثیر با افت روحی بازیکنان نبود. بازیکنان از نظر روحی لطمه دیدند و روی عملکرد آنها تأثیر گذاشت.

چند سالی است که هواداران استقلال در حسرت قهرمانی هستند، به نظر شما چه عاملی باعث این ناکامی شده است.

این مشکل را هم در بحث مدیریت می‌توان پیدا کرد؛ وقتی مسئولان، مدیران عاملی را انتخاب می‌کنند که به فکر منفعت خود هستند و تصمیمات غلطی را می‌گیرند اما به نظرم استقلال در فصل جاری پتانسیل قهرمانی را دارد و مدیران استقلال باید به کادرفنی کمک کنند تا بتوانند نتیجه بگیرند.

سوءمدیریت مدیران هم دوباره بحث جدایی میلیچ را مطرح کرده است.

همانطور که گفتم آقایان به فکر منافع خودشان هستند و به این مسائل توجهی ندارند.

مشکل دیگر استقلال نداشتن هافبک بازیساز است. نظر شما در این خصوص چیست؟

این موضوع به تفکرات مربی برمی‌گردد و به سیستمی که انتخاب می‌کند، امروزه در فوتبال روز دنیا بیشتر از هافبک بازیساز به هافبک دفاعی اهمیت می‌دهند و این بازیکن است که چنین وظیفه‌ای را دارد.

استقلال هم از وقتی علی کریمی را از دست داد در این پست به مشکل خورد!

من هم می‌خواستم دقیقاً همین را بگویم. از زمانی که علی کریمی رفت استقلال به مشکل خورد و کادرفنی باید این معضل را حل کند. فکر می‌کنم فرهاد بتواند به کمک دانش فراز کمالوند مشکلات استقلال را حل کند.

اما هواداران استقلال خیلی راضی به حضور کمالوند نیستند و او را یک پرسپولیسی می‌دانند!

این مسأله در فوتبال دنیا منسوخ شده است. فرهاد مجیدی، کمالوند را انتخاب کرده و ما باید به نظر او احترام بگذاریم.

چقدر شانس قهرمانی برای استقلال قائل هستید؟

استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد و برای رسیدن به این مهم مشکلی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج