۱۱۰۵۵۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موسوی: استقلال برای لیگ قهرمانان خیلی کار دارد

بازیکن پیشین استقلال معتقد است تیم‌های ایرانی از جنبه‌های مختلف با تیم‌های قدرتمند قاره کهن فاصله پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین استقلال معتقد است تیم‌های ایرانی از جنبه‌های مختلف با تیم‌های قدرتمند قاره کهن فاصله پیدا کرده‌اند.

علی موسوی درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان گفت: شوک مثبتی به تیم وارد شده و استقلال امتیازات خوبی در دیدارهای اخیر گرفته بود. با این حال تیم برای موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خیلی کار دارد. مجیدی تجربه بازی و مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و می‌داند تیمش چه رقبای قلدر و خوبی دارد. تا آن زمان باید خیلی روی تیم کار کنیم.

«پیکان سیستم دفاعی داشت و استقلال نتوانست از روزنه‌های دفاعی این تیم عبور کند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این سومین بازی استقلال مقابل پیکان در این فصل بود و شناخت کافی از این تیم وجود داشت. استقلال باید تاکتیک‌های مختلفی در پیش می‌گرفت تا به گل برسد. تیم مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سخت‌تری دارد و ان‌شاءالله او روی تیم به خوبی کار کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تفاوت این تیم در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی و محمود فکری به تسنیم گفت: بازیکنان دونده‌تر و با روحیه بهتری بازی می‌کنند و امتیازات خوبی هم جمع کردند. با این حال بازیکنان و مربیان استقلال باید باهوش باشند و فاصله خود را با صدر جدول جبران کنند. دیدار با پیکان فرصت خوبی برای این امر بود که دو امتیاز آن از دست رفت. نتایج سایر تیم‌ها قابل پیش‌بینی نیست و استقلال با کسب این امتیازات، می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شود. شانس استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی لیگ امسال برابر است.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا در کدام پُست‌ها به کیفیت بیشتری نیاز دارد، بیان کرد: به نظرم تیم در هر سه پُست به بازیکن قلدر نیاز دارد. استقلال در ایران تیم بدی نیست و با تلاش بازیکنان و مربیان خود می‌تواند به هدفش برسد. پرسپولیس و سپاهان عملکرد پُر فراز و نشیبی دارند و اگر استقلالی‌ها باهوش باشند، می‌توانند امسال قهرمان لیگ برتر شوند، اما شرایط در بازی‌های آسیایی متفاوت است و همه تیم‌های ایرانی کار سختی دارند.

وی با اشاره به طولانی شدن ناکامی نمایندگان ایران در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم‌های ایرانی از لحاظ شکل بازی، امکانات، طرز فکر بازیکنان، مدیران و مربیان با تیم‌های حرفه‌ای آسیا فاصله پیدا کرده‌اند و حاشیه‌ها خیلی بر فوتبال ما غلبه کرده است. تیم‌های ایرانی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید قرعه خوبی داشته باشند. کار بسیار سختی در این رقابت‌ها داریم، اما امیدوارم همت و تعصب بازیکنان ما بر چیزهایی که ندارند، غلبه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج