۱۱۰۶۶۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شاکری و منشا برای آقای گلی رقابت می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امیدوارم شاکری در کنار «گادوین منشا» به رقابت خوب‌شان برای آقای گلی در لیگ برتر ادامه بدهند.

خبرگزاری میزان: بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امیدوارم شاکری در کنار «گادوین منشا» به رقابت خوب‌شان برای آقای گلی در لیگ برتر ادامه بدهند.

علیرضا ابراهیمی در خصوص عملکرد گل‌گهر سیرجان مقابل ماشین سازی اظهار داشت: خداراشکر سال ۱۴۰۰ را با برد شروع کردیم، اما به خاطر تغییراتی که در ماشین‌سازی اتفاق افتاده شناختی از تیم نداشتیم. فکر می‌کنم محمد ابراهیمی در ماشین سازی خیلی با انگیزه بازی می‌کرد و توانست به تنهایی کار را برای گل‌گهر سخت کند.

وی در خصوص صحنه‌ای که توپ با پاهایش برخورد کرد و وارد دروازه گل‌گهر شد، گفت: تیم ما تا دقیقه ۴۲ مداوم حمله می‌کرد و به یکباره گل دریافت کردیم. در صحنه گل یکی، دو بازیکن ماشین‌سازی با سرعت زیادی ضد حمله انجام دادند و محمد ابراهیمی شوت‌زنی کرد. در این میان خواستم با تکلی که بزنم توپ را قطع کنم؛ اما متاسفانه توپ تغییر مسیر داد و وارد دروازه گل‌گهرشد. خداراشکر در ادامه مسابقه خوب پیش رفت و برنده شدیم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره هتریک، یونس شاکری تصریح کرد: از این اتفاق واقعاً خوشحال شدم، او مدتی تحت فشار بود با گلزنی در این مسابقه توانایی‌اش را نشان داد و امیدوارم در کنار «گادوین منشا» به رقابت خوب‌شان برای آقای گلی در لیگ برتر ادامه بدهند.

ابراهیمی درباره عملکرد مرتضی تبریزی بعد از پایان دوران مصدومیتش گفت: بعد از بازی به خودش گفتم چقدر خوب بازی کرده است و از او تعریف کردم. به نظرم این روز‌ها به دوران خوبش در ذوب‌آهن بازگشته است. آن زمان حتی وقتی به صورت تعویضی وارد زمین می‌شد، برای تیمش یا گلزنی می‌کرد یا پاس گل می‌داد. مطمئنم در ۱۱ هفته باقیمانده، به تیم ما کمک می‌کند.

وی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل پیکان عنوان کرد: تیم ما تهاجمی بازی می‌کند و علاقه‌مند است با گل‌های زیادی پیروز مسابقه شود. شاید بعضی مواقع تیم‌های که با سبک ضد حمله بازی می‌کنند برای ما مشکل‌ساز شوند؛ اما با تدابیر کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم قطعابازی خوبی به نمایش می‌گذاریم. چون آن‌ها با شکل و شمایل خاصی بازی می‌کنند ما هم جوری بازی می‌کنیم که گلزنی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج