اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۶۹۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کنایه‌های تلخ به رئیس جدید فدراسیون

کار فدراسیون فوتبال به جایی رسیده که این روز‌ها هندبالی هم به مدیریت فوتبالی‌ها در این عرصه طعنه و کنایه می‌زنند.

خبرورزشی: کار فدراسیون فوتبال به جایی رسیده که این روزها هندبالی هم به مدیریت فوتبالی ها در این عرصه طعنه و کنایه می زنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال سوژه ای است که هر ۴ سال یک بار رسانه ها و مردم را به خود مشغول می کند اما درست پس از پایان انتخابات، خیلی چیزها به بوته فراموشی سپرده می شود.

درست مثال همان اتفاقی که برای عزیزی خادم رخ داد و پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون، در بر همان پاشنه چرخید. دیگر خبری از اصطلاحات پرطمطراق انگلیسی شهاب الدین نیست و مدیری که شعارهای آنچنانی در عرصه فوتبال می داد حالا حتی باید کنایه های فدراسیون هندبال را هم تحمل کند؛ هندبالی ها ماجرای حق میزبانی ایران را به رخ فدراسیون فوتبال می کشند؛ درست همان جایی که عزیزی خادم در بدو ورودش، میزبانی تیم های ایرانی را در بازی های ملی و لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

انتخاب عجیب پیرامون سرپرستی تیم ملی و استعفای غیرمنتظره مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان داد داستان مدیریت در فدراسیون فوتبال، همان اتفاقی است که همه فوتبالی ها قبل از برگزاری انتخابات پیش بینی می کردند و همین روزها را می دیدند.

تا امروز هر تصمیمی که عزیزی خادم در فوتبال گرفته نشان دهنده غریبه بودن او با فوتبال و بازی های پیچیده اش است و امروز بیش از هر زمان دیگری متوجه می شویم فوتبالی که از دادکان به کفاشیان، سپس مهدی تاج و اینک عزیزی خادم می رسد، نباید هم اوضاع و احوالی بهتر از این داشته باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج