۱۱۰۷۳۴۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

شکوری: منتظر واکنش AFC هستیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز منتظر دریافت پاسخ تست‌های کرونای تیم هستیم و اعتراض شدیدمان را نسبت به شرایط موجود اعلام کردیم.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز منتظر دریافت پاسخ تست‌های کرونای تیم هستیم و اعتراض شدیدمان را نسبت به شرایط موجود اعلام کردیم.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران گفت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

شکوری گفت: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انجیره

      خوب باباتون را میبردید تا کارهایتان را انجام میداد

    • بدون نام

      ما هواداران تیم بزرگ پرسپولیس همیشه برای شما عزیزان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنیم امیدوارم با دعای 40 میلیون هودارا عاشق همراه شید

    • بدون نام

      توایران نیست حق بقیه تیمهارابخوریدخداانجابرسرتان اورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج