۱۱۰۷۷۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: هالند نه، دورتموند را آنالیز کرده‌ایم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی مدعی شد منچسترسیتی لیاقت جایگاه فعلی خود را دارد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی مدعی شد منچسترسیتی لیاقت جایگاه فعلی خود را دارد.

منچسترسیتی در دیدار رفت در انگلیس با نتیجه ۱-۲ مقابل دورتموند به برتری دست یافت و حالا از بخت مناسبی برای صعود به نیمه نهایی برخوردار است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از مسابقه برگشت حضور یافته و مدعی شد هدف تیمش در دیدار فردا شب کسب پیروزی در خانه دورتموند خواهد بود.

رویارویی با دورتموند و ارلینگ هالند: "ما شرایط حریف را به عنوان یک تیم و نه فقط یک بازیکن تجزیه و تحلیل کرده ایم. در بازی رفت پیروز شدیم و فردا شب نیز هدف ما کسب همین نتیجه خواهد بود. نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد، اما برای کسب پیروزی وارد زمین می شویم.

خوشحالم که دوباره اینجا هستم و از حضور در اینجا باید لذت برد. ما تمرین کرده و تمرکز می کنیم تا یک بازی خوب ارائه دهیم. ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و هیچ چیز تضمین شده نیست. در دیدار رفت نتیجه خوبی گرفتیم، اما قرار نیست دفاع کنیم و تمام تلاش ما معطوف به کسب برتری خواهد بود.

اگر تنها به فکر گلزنی یا بسته نگه داشتن دروازه خود باشید دیگر فراموش می کند که چه کاری باید انجام دهید. هم ما سلاح هایی برای گلزنی داریم و هم دورتموند. امیدوارم حریف قادر به گلزنی نباشد و ما به پیروزی دست یابیم، اما در لیگ قهرمانان همیشه فرصت های زیادی وجود دارد. هدف ما این نیست که از نتیجع بازی رفت دفاع کنیم، قصد داریم بازی حریف را کنترل کرده و در خانه دورتموند به برتری دست یابیم.

با کسب ۲۷ پیروزی در ۲۹ دیدار اخیر لیاقت جایگاه فعلی خود را داریم. در لیگ برتر برای قهرمان شدن به سه برد و یک تساوی نیاز داریم، زیرا انتظار داریم یونایتد هفت پیروزی متوالی کسب کند. حالا ۱۱ سال متوالی است راهی لیگ قهرمانان می شویم و در گذشته چنین اتفاقی رخ نداده بود، اما حالا نوبت قدم بعدی است."

عدم حضور هواداران دورتموند: "نمی دانم، ما مدتهاست که ما بدون تماشاگران بازی می کنیم. در اینجا بازی کردن با حضور هواذاران راحت تر خواهد بود، اما ما عادت داریم بدون حضور تماشاگران بازی کنیم. قرار نیست هواداران در فینال جام اتحادیه حضور یابند و اگر دولت بگوید که ما می توانیم این کار را انجام دهیم، این اولین قدم است. البته حضور دو هزار هوادار زیاد نیست، اما این اولین قدم است. امیدوارم در آینده شرایط به حالت عادی بازگردد، اما همیشه باید از پروتکل های دولت و دانشمندان پیروی کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج