۱۱۰۸۴۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ممنوعیت برگزاری رویداد، مسابقه تا اطلاع ثانوی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، هیچ رویداد، مسابقه و اردوی ورزشی در سراسر کشور، به جز اردوهای تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته آن‌ها مجوز برگزاری ندارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، هیچ رویداد، مسابقه و اردوی ورزشی در سراسر کشور، به جز اردوهای تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته آن‌ها مجوز برگزاری ندارد.
غلامرضا نوروزی در گفت و گو با ما، در رابطه با نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده در راستای مقابله با کرونا در حوزه ورزش با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و قرار گرفتن در موج چهارم این ویروس، اظهار کرد: در حوزه فوتبال با توجه به درخواست ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال نظارت بر اجرای پروتکل های ابلاغی سلامت لیگ فوتبال بر عهده فدراسیون مربوطه قرار داده شده است اما با این حال واگذاری صورت گرفته، موجب رفع مسئولیت فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه نظارت بر رعایت پروتکل ها و فعالیت ها در دوران کرونا نمی‌شود.
وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با جدیت، نظارت و پیگیری را در دستور کار قرار دارد و در صورت گزارش هر گونه تخلفی ضمن ارائه تذکر، برخورد خواهد کرد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه صفر تا صد رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه فوتبال واگذار نشده است و مقوله نظارت و کنترل از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: مشکلی با فوتبال تا کنون در این راستا نداشته ایم و تذکرات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال به آن هایی که نسبت به رعایت پروتکل های ابلاغی، مرتکب تخلف شده اند، ارائه شده است.
نوروزی همچنین در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی، تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هیچ رویداد ورزشی، مسابقات و اردوی ورزشی، به جز اردوهای تیم های ملی و لیگ های وابسته آن ها مجوز برگزاری ندارد و هر موردی گزارش شود برخورد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج