۱۱۱۱۵۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فلیک: نتوانستیم قهرمانی‌مان را مسجل کنیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از اینکه تیمش مسجل کردن نهمین قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا را به تأخیر انداخت، ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در حالی که می‌توانست با کسب پیروزی در خانه ماینتس در فاصله سه هفته به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا نهمین قهرمانی‌اش را جشن بگیرد، با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. بایرن که تا آخرین دقایق بازی دو گل از حریف خود عقب بود، به وسیله روبرت لواندوفسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت برای چهارمین بار در این فصل تن به شکست داد و از کسب پیروزی باز ماند.

هانسی فلیک سرمربی باواریایی‌ها پس از این بازی به خبرنگاران گفت: حیف شد که نتوانستیم قهرمانی‌‌مان را امروز مسجل کنیم. ماینتس واقعاً‌ بازی خوبی ارائه کرد. عملکرد دفاعی این تیم و همینطور حرکات هجومی‌اش بسیار خوب بود و تا جایی که می‌توانست بازی را بسته نگه داشت. ما برای پیدا کردن موقعیت گلزنی به زحمت افتادیم. دفاع ماینتس از دروازه‌اش استثنایی بود.

فلیک افزود: در نیمه اول آنطور که می‌خواستیم و برنامه‌اش را داشتیم، بازی نکردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما باز هم راهی به دروازه حریف پیدا نمی‌کردیم. الان بازی این بازی را فراموش کنیم. بازیکنان ما در این فصل بازی‌های فراوانی انجام داده‌اند و رمق زیادی در پاهای‌شان نمانده است. امروز به نظر می‌رسید که ما نمی‌دانیم در زمین بازی به دنبال چه هستیم و قرار است چه کار کنیم. بازی‌‌مان سرعت همیشگی را نداشت. آن انسجامی که معمولاً در عملکردمان داریم را هم نداشتیم. به هر حال هنوز سه بازی دیگر مانده است و ما هم فقط یک پیروزی نیاز داریم و انتظارم این است که آن یکی را هم کسب کنیم.

بایرن مونیخ با وجود قبول شکست برابر ماینتس هنوز این فرصت را دارد که قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که لایپزیگ در بازی خانگی امروزش برابر اشتوتگارت شکست بخورد تا اختلاف امتیازی تیم‌های اول و دوم جدول در فاصله سه هفته به پایان لیگ دو رقمی باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج