اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۱۸۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اویسترا: دیدار رفت با تراکتور به‌یادماندنی بود

سرمربی پاختاکور، تساوی پُرگل در دیدار رفت تیمش مقابل تراکتور ایران را خاطره‌انگیز و سرشار از نکات مثبت و منفی برای خود دانست.

تسنیم: سرمربی پاختاکور، تساوی پُرگل در دیدار رفت تیمش مقابل تراکتور ایران را خاطره‌انگیز و سرشار از نکات مثبت و منفی برای خود دانست.

پیتر اویسترا در نشست خبری پیش از دیدار پاختاکور ازبکستان مقابل تراکتور ایران اظهار داشت: ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داریم و دیدار فردا بسیار مهم است. می‌توانیم با پیروزی در این مسابقه، در رقابت برای صعود باقی بمانیم و برای همین هدف تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به دیدار رفت دو تیم که به نتیجه پُرگلی انجامید، بیان کرد: بازی رفت ما با تراکتور به‌یادماندنی بود و تساوی ۳-۳ تأثیراتی مثبت و منفی در ما ایجاد کرد، اما هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و شاید دیدار فردا متفاوت باشد. تلاش می‌کنیم بهتر بازی کنیم و پیروز شویم.

همچنین شرزود آگزاموف که به همراه اویسترا در نشست خبری شرکت کرده بود، درخصوص دیدار با نماینده ایران گفت: بازی مهمی مقابل تراکتور داریم. ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی داریم و تلاش می‌کنیم از آن استفاده کنیم. حریف در جدول گروه B از ما بالاتر است. در دیدار فردا تیمی پیروز می‌شود که از لحاظ فیزیکی آمادگی بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج