adexo3
۱۱۱۱۹۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

الدحیل و پرسپولیس، شوت‌زن‌ترین تیم‌های آسیا

در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، دو تیم الدحیل و پرسپولیس بیشترین میزان شوت به سمت دروازه حریفان را داشته‌اند.

خبرگزاری مهر: هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید تا در پایان ۴ بازی، پرسپولیس از ایران تنها تیمی باشد که در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده است.

تا پایان بازی چهارم این رقابت‌ها، الدحیل قطر که در صدر جدول گروه سوم مسابقات قرار گرفته با مجموع ۶۶ ضربه به سمت چارچوب، شوت‌زن‌ترین تیم مسابقات است. بازیکنان الدحیل به طور متوسط در هر بازی ۱۶/۵ بار شوت زنی را تکرار کرده‌اند. بعد از الدحیل، پرسپولیس با مجموع ۶۱ و السد با مجموع ۶۰ شوت، دیگر تیم‌های شوت‌زن در این رقابت‌ها هستند.

پرسپولیس با ۳۰ شوت در چارچوب و متوسط ۷/۵ شوت در چارچوب در هر بازی، دقیق‌ترین تیم شوت زن این مسابقات است و پس از این تیم، الهلال با ۲۵ و الدحیل با ۲۳ شوت در چارچوب دیگر تیم‌های دقیق در شوت زنی هستند.

بازیکنان تیم استقلال در مجموع ۴ بازی خود ۴۸ بار اقدام به شوت زنی کرده‌اند که ۲۲ شوت آنها در چارچوب بوده و ۱۳ بار این ضربات تبدیل به گل شده است. استقلال با نرخ ۲۷ درصد تبدیل شوت به گل، بیشترین نرخ گلزنی نسبت به ضرباتی که به سمت دروازه زده است را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج