۱۱۱۱۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خلعتبری: رنگ ریش‌هایم را به خاطر تنوع تغییر دادم

وینگر سپاهان در مورد ظاهر جدید و عجیبش و همچنین شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

ایلنا: محمدرضا خلعتبری در خصوص دیدار سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سختی بود و این را می‌دانستیم که کار سختی در قائمشهر مقابل نساجی داریم ولی با توجه به دو امتیازی که مقابل نفت مسجد سلیمان از دست داده بودیم محکوم به پیروزی بودیم و خدا را شکر به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: نساجی واقعا تیم خوبی است و حقش نتایج خیلی بهتر و جایگاه بالاتری است. این تیم، تیم شهر من است و دوست ندارم آنها را در این وضعیت ببینم و امیدوارم به جز بازی با سپاهان همیشه موفق باشند.

وینگر سپاهان در مورد اینکه امکان داشت در این بازی در تیم نساجی و مقابل سپاهان باشد گفت: نه، پیشنهاد نساجی اصلا به مراحل جدی نرسید و با من صحبت کردند و من هم به باشگاه و محرم نویدکیا این موضوع را گفتم و نویدکیا گفت به من نیاز دارد و من هم با افتخار در سپاهان ماندم و اتفاقا انگیزه زیادی دارم تا با سپاهان امسال به قهرمانی برسیم.

خلعتبری در مورد درگذشت مرحوم دست نشان هم عنوان کرد: آقا نادر واقعا حیف شد و یک بار دیگر فوتبال داغدار شد. در این مدت عزیزان زیادی از دست دادیم از میناوند و انصاریان گرفته تا آقا نادر و فوت آقای جاسمیان را هم تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اخبار بدی نباشیم.

وی در رابطه ظاهر جدیدش که خیلی مورد توجه قرار گرفت هم توضیح داد: تصمیم گرفتم در ظاهرم تنوع ایجاد کنم و واقعا دلیل خاصی نداشت و امیدوارم جالب شده باشد.

خلعتبری: رنگ ریش‌هایم را به خاطر تنوع تغییر دادم

وینگر سپاهان در مورد جای خالی این تیم در آسیا هم گفت: ابتدا جادارد برای تمام نمایندگان ایران آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی راهی مرحله بعد شوند. در مورد سوال شما هم فقط حسرت می‌خوریم که تیمی با این پتانسیل و آمادگی که می‌توانست در آسیا بدرخشد در مسابقات نیست.

خلعتبری در مورد بازی مقابل پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: فعلا تمرکز ما روی بازی با خوشه طلایی در جام حذفی است که اصلا حریف آسانی نیست و بعد از آن تمرکزمان را روی بازی با پرسپولیس می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمرکزشون روی ساقه طلایی هست خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج