adexo3
۱۱۱۲۳۸۱
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی عربستان

تیم استقلال در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان قرار بگیرد.

ایلنا: در چارچوب مسابقات هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال به عنوان نماینده ایران در گروه C باید از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا برابر الاهلی عربستان به میدان برود. استقلال با تساوی و الاهلی با برتری به این دیدار پا گذاشته‌اند.

الاهلی که بازی رفت مقابل آبی‌ها را با شکست ۵ بر دو پشت سر گذاشته بود، مقابل الدحیل در هفته دوم به تساوی رسید اما در رفت و برگشت الشرطه را شکست داد تا به همراه استقلال اکنون دیگر تیم ۷ امتیازی گروه باشد.

برابری امتیازات دو تیم موجب شده تا سخت‌ترین شرایط برای صعود در گروه مرگ شکل بگیرد و به همین دلیل کسب سه امتیاز این مصاف برای استقلال و الاهلی بیشترین اهمیت را دارد. نماینده البته برای این بازی حساس البته دو مهره اصلی خود را در اختیار ندارد.

بازی سخت مقابل الدحیل علاوه بر از دست رفتن دو امتیاز مهم، شیخ دیاباته و محمد نادری را با آسیب دیدگی رو به رو کرد تا این بازیکنان مصاف برگشت با الاهلی را از دست بدهند و انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی را برای فرهاد مجیدی با چالش همراه کنند.

ترکیب استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان در بازی نخست مقابل الاهلی را رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی تشکیل دادند.

در بازی دوم مقابل الشرطه مرادمند، رضاوند و دیاباته در ترکیب جانشینی غلامی، مهری و مطهری شدند. برای بازی با الدحیل وریا غفوری و هروویه میلیچ نیمکت نشینی شدند تا احمد موسوی و مطهری به ترکیب ملحق شوند. در دومین مسابقه با الدحیل، عارف غلامی، مهدی مهدی پور و وریا غفوری جانشین ریگی، موسوی و مرادمند شدند. اکنون ترکیب باید دوباره دستخوش تغییر شود.

در پست دروازه‌بان بعید است که مجیدی تغییری داشته باشد و مظاهری که در تیم تورنمنت اشتباه عجیبی نداشته برابر الاهلی برای پنجمین بار در مسابقات آسیایی پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد مرادمند دوباره استراحت کند و غلامی به جای تو در کنار وریا غفوری، سیاوش یزدانی و هروویه میلیچ بازی کند. میلیچ در سمت چپ دفاع جانشین نادری مصدوم می‌شود.

با توجه به اینکه دیاباته از خط حمله در این بازی غایب است، قابل پیش بینی است که مجیدی به آرمان رمضانی به عنوان مهاجم ثابت بازی نمی‌دهد تا در تقابل با الاهلی سه مهاجم داشته باشد و بنابراین چهار هافبک برابر نماینده عربستان محتمل‌تر است. به همین ترتیب مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی چهار بازیکنی هستند که احتمال حضورشان در ترکیب اصلی از سایر بازیکنان بیشتر است.

امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی هم در این بازی دو مهاجم آبی‌ها خواهند بود که در مسابقات قبلی هم در گلزنی و هم ارسال پاس گل عملکرد مناسبی داشته‌اند و در غیاب دیاباته برای این جدال سخت در دسترس هستند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رنگ خون

      بعد از حذف تراکتورسازی و فولاد ،، امشب کیسه قربانی سوم هست. تنها یک تیم از ایران طبق روال قبل آبرو داری میکنه

      پاسخ ها

      • o

        خوبه دیشب باختید از رو هم نمیرید لنگی

      • مهرزاد

        اگر پيروزي در گروه سخت الدحيل و الاهلي و الشرطه بود عمرا نميتونست صعود كنه . شانس آورديد به امثال هند و تيمهاي ضعيف عربي خورديد

      • محموداستقلالی

        روکه رونیست سنگ پاقزوینه

      • بدون نام

        کدوم ابرو داری!!!؟؟گوا هند و بردن ابروی داریه!!!؟؟تازه از تیم ۸امارت باختید،از گوا گل خوردید،الریان و به کمک شغال بردید،چقدر رو دارید

      • پرسپولیس

        باختیم اما همچنان تو صدر جدولیم

      • پرسپولیس

        باختیم اما همچنان تو صدر جدولیم

    • دخی ۱۳ ساله پرسپولیسی

      باختیم ولی برامون مهم نبود خودتون از رو رفتین ۵ تا از اولونگا خوردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از عمر خربین چند تا خوردید؟؟؟بنجاج بغداد یادتون رفته؟؟

    • اسمون ابی

      دخی ۱۳ساله درس هاتو خوندی که اومدی حرف از فوتبال میزنی

      پاسخ ها

      • sorkh6&4

        بگم اولونگا بیاد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج