۱۱۱۲۵۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: اگر نیمار در بارسلونا می‌ماند...

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از نیمار و کیلیان امباپه پرداخته است.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از نیمار و کیلیان امباپه پرداخته است.

، منچسترسیتی بعد از فتح جام اتحادیه فردا شب در دیداری دشوار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در نشست خبری قبل از دیدار حاضر شده و با اشاره به دیدار بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن مدعی شد فوتبال گاهی قابل پیش بینی نیست.

پپ گواردیولا گفت: "حالا برای دومین بار است که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می رسیم و اگرچه در این رقابت ها سابقه درخشانی نداریم، اما می خواهیم برای خودمان کارنامه ای موفق رقم بزنیم. هنگامی که مالکان باشگاه بیش از یک دهه پیش برای خرید سیتی اقدام کردند، ابتدا به دنبال موفقیت در انگلیس و سپس لیگ قهرمانان بودند.

حالا نیز خیلی خوشحالم که با این باشگاه به پاریس سفر کردم و ما می خواهیم خودمان بوده و پیروز شویم. پس از این دیدار اگر در یکی از دو بازی بعدی لیگ برتر به برتری برسیم قهرمان لیگ می شویم. لیگ قهرمانان مهم ترین تورنمنت است، اما لیگ برتر نیز اهمیت دارد.

تمام عناوینی که در بارسلونا و بایرن مونیخ کسب کردم نیز خاص و ویژه هستند. ما ایتنجا با رسانه ها روبرو می شویم، اما تعداد زیادی نیز پشت صحنه کار می کنند. از فردا شب رویاپردازی ما آغاز می شود و سیتی فرصت فتح دو جام را پیش رو دارد. هدف رسیدن به فینال و قهرمانی نیست، بلکه باید خودمان باشیم.

بایرن مونیخ با ۵۰ شوت به سمت دروازه مغلوب شد و پاریس با چهار یا پنج ضربه پیروز شد. فوتبال قابل پیش بینی نیست، ممکن است فرصت یا آمار بهتری داشته باشید و مغلوب شویم. ما سعی می کنیم پیروز شویم، اما می دانیم گاهی فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

هر چقدر سن شما بالاتر برود فتح عناوین سخت تر می شود. جام اتحادیه مهم ترین تورنمنت نیست، اما اهمیت دارد. ما فقط یک شب فرصت داشتیم تا از برد مقابل دورتموند لذت ببریم، در ادامه مقابل تاتنهام بازی کردیم و حالا نوبت پاری سن ژرمن رسیده است. در حال حاضر من اصلا به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر نمی کنم و فقط هدفم بازی فردا شب است."

تقابل مدافعان منچسترسیتی با نیمار و کیلیان امباپه: "سعی می کنم امشب خوب بخوابم و وقتی به بازیکنان پاریس فکر نمی کنم این اتفاق رخ می دهد. ما سعی خواهیم کرد جلوی آنها را بگیریم و به صورت تیمی خوب بازی کنیم. کیلیان امباپه ستاره ای جوان است که همین حالا نیز قهرمان جام جهانی شده و از نظر سرعت و آمار گلزنی او مانند ارلینگ هالند است.

بنجامین مندی دوست امپاپه بوده و از او تعریف می کند، اما ما سعی می کنیم حریف را مغلوب بکنیم. من مطمئن هستم که اگر نیمار مدت طولانی تری در بارسلونا می ماند آنها دو یا سه بار بیشتر فاتح لیگ قهرمانان می شدند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج