adexo3
۱۱۱۲۶۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سرمربی الاهلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و در بیشتر زمان بازی، بهتر از آن‌ها بازی کردیم و مستحق برد در این دیدار بودیم.

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و در بیشتر زمان بازی، بهتر از آنها بازی کردیم و مستحق برد در این دیدار بودیم.

تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند

«رگکمپ» سرمربی الاهلی عربستان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و در بیشتر زمان بازی، بهتر از آنها بودیم. ما مستحق برد در این دیدار بودیم.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل الدحیل گفت: این بازی برای ما حکم فینال را دارد. البته استقلال هم در بازی آخر با الشرطه کار آسانی ندارد. هیچ کسی نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. بعد از شکست اول ما مقابل استقلال به همه گفتم که الاهلی بهتر می شود و این اتفاق افتاد.

سرمربی الاهلی در پایان بیان کرد: داور در دیدار رفت ما مقابل استقلال روی بازی تاثیر گذاشت. ما همیشه به دنبال اصلاح تیم هستیم. من به همه بازیکنانم افتخار می کنم و از آنها راضی هستم.

در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب، تیم استقلال با ۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد و دو تیم الدحیل و الاهلی نیز ۸ امتیازی هستند و در رده های دوم و سوم قرار دارند. الشرطه عراق نیز که در دیدارهای قبلی خود هیچ امتیازی کسب نکرده بود، با پیروزی برابر الدحیل قطر ۳ امتیازی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه مخصوصاً توپی که به تیر خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج