۱۱۱۲۶۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترابیان: عبدی باید از عالیشاه الگو بگیرد

درباره افت فاحش مهدی عبدی با رضا ترابیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در جوانی به‌عنوان مهاجم برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام داد، صحبت کردیم.

فرهیختگان: درباره افت فاحش مهدی عبدی با رضا ترابیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در جوانی به‌عنوان مهاجم برای پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام داد، صحبت کردیم. ترابیان علت افت عبدی را در مسائل روحی می‌داند و معتقد است این بازیکن باید جنگنده‌تر ظاهر شود تا بتواند به روزهای خوب گذشته بازگردد.

وی در این باره گفت: «پتانسیل فنی مهدی عبدی بسیار بالاست و این بازیکن توانایی‌های خود را در فصل گذشته لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت، با این حال او در هفته‌های اخیر آن‌طور که باید ظاهر نشده و از روزهای خوب خود به دور است. یک دلیل این افت عملکردی وی، به نیمکت‌نشینی در بازی‌های اخیر برمی‌گردد و این موضوع سبب شده وی از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشد.»

وی تاکید کرد: «بازیکنان جوان باید جنگنده‌تر ظاهر شوند و برای حفظ جایگاه خود در ترکیب تلاش کنند. امید عالیشاه الگو و نمونه خوبی برای عبدی است. عالیشاه در مقطعی جایگاه خود در ترکیب را از دست داده بود اما با تلاش و جنگندگی موفق شد در بازی‌های لیگ برتر جایگاه خود را پس بگیرد و عملکرد وی آنچنان خوب بود که کادر فنی پرسپولیس نتوانست از نام وی عبور کند و همان‌طور که دیدیم وی در لیگ قهرمانان آسیا نیز جزء بهترین‌های پرسپولیس بوده است.»

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: «عبدی از نظر فنی می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد به شرطی که از بعد فنی نوسان نداشته باشد. در حال حاضر دست گل‌محمدی در خط حمله کاملا باز است و عبدی باید برای بازگشت به ترکیب تلاش بیشتری به خرج دهد. بازیکنان جوان ممکن است زمانی که رقبای قدرتمند و صاحب‌نام داشته باشند جایگاه خود را از دست رفته ببینند و اعتمادبه‌نفس گذشته خود را از دست بدهند. عبدی باید روی این مسائل زمان بیشتری اختصاص دهد و در رقابت با مهاجمانی چون مغانلو، آل‌کثیر و... سرسخت‌تر از گذشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج