اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۳۸۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازارگرمی «رایولا» برای ستاره نروژی دورتموند

مدیربرنامه «ارلینگ هالند» با هشدار به باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا مبنی بر از دست ندادن ستاره نروژی، گفت که باوجود مخالفت بورسیا دورتموند، هالند به احتمال زیاد تابستان سال جاری در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

ایرنا: مدیربرنامه «ارلینگ هالند» با هشدار به باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا مبنی بر از دست ندادن ستاره نروژی، گفت که باوجود مخالفت بورسیا دورتموند، هالند به احتمال زیاد تابستان سال جاری در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

«ماینو رایولا» ماه گذشته به منظور مذاکره در مورد آینده هالند به همراه پدر وی با مقامات باشگاه‌های رئال و بارسا ملاقات کرده است.

«مایکل زورک» مدیر ورزشی باشگاه دورتموند گفته است که هالند که تاکنون در بوندسلیگا ۲۱ گل و در لیگ قهرمانان ۱۰ گل به ثمر رسانده است، در پایان فصل باشگاه آلمانی را ترک نخواهد کرد.

رایولا اما در گفت‌وگو با نشریه آ.اس اسپانیا گفت: آنچه می‌دانیم این است که دورتموند با ما به طور جدی صحبت کرده و گفته است که هالند فروشی نیست. حالا باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این حرف تا اول سپتامبر هم خواسته آنان است یا خیر؛ اما موضع من چیز دیگری است و معتقدم اگر پیشنهاد خوبی مطرح شده و همه از آن راضی باشند، ما آن را روی میز می‌گذاریم.

دورتموند در حال حاضر در رتبه پنجم بوندسلیگا است و با سهمیه لیگ قهرمانان یک امتیاز فاصله دارد.

بند فسخ قرارداد هالند تا سال ۲۰۲۲ فعال نخواهد شد و منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که در قرارداد وی هیچ بندی وجود ندارد که در صورت عدم صعود به لیگ قهرمانان فصل آتی، مرد نروژی بتواند باشگاه را ترک کند.

رایولا ادامه داد: هالند به دو چیز علاقه دارد؛ گل زدن و جام بردن؛ وقتی باشگاهی مثل رئال مادرید یا بارسلونا با آن سابقه طولانی، پا پیش بگذارند جواب رد دادن سخت است. پاری‌سن‌ژرمن نیز در حال پیوستن به این تیم‌ها است و منچسترسیتی و یوونتوس نیز همیشه در این جمع بوده‌اند. لیگی که آنها در آن بازی می‌کنند نیز حائز اهمیت است.

اوضاع مالی در هر دو باشگاه اسپانیایی ناخوشایند بوده و در نتیجه امضای قرارداد با هالند برای آنان دشوار خواهد بود.

براساس گزارش ای‌اس‌پی‌ان، باشگاه بارسلونا پس از شکست پروژه سوپرجام اروپایی برای درآمدزایی بدنبال راه‌هایی تازه‌ای است.

رایولا افزود: نمی‌دانم که آیا رئال اسطاعت خرید هالند را دارد یا نه. امور مالی آنها را بررسی نکرده‌ام اما فکر می‌کنم اینطور باشد اما پرسشی که مطرح است فرق می‌کند؛ آیا رئال می‌تواند تاوان نخریدن هالند را پرداخت کند؟

او بخت‌های بارسلونا را برای خرید مهاجم ۲۰ ساله نروژی «غیرممکن نه اما پیچیده» خواند و گفت: این موضوع برای بازیکنان هم صدق می‌کند؛ یک قطار عبور می‌کند و شما یا به آن می رسید یا آن را از دست می‌دهید.

رایولا در مورد آینده دیگر موکل خود یعنی «پل پوگبا» که با انتقال به مادرید ارتباط داده شده، نیز گفت: بازی کردن در رئال همیشه برای او جذاب بوده زیرا زیدان (زین الدین) اسطوره او است. هیچ چیزی غیرممکن نیست اما در فوتبال لحظه‌ها سرنوشت سازند. باید انعطاف پذیر باشید؛ چه کسی می‌داند شاید رئال فردا بخواهد هازارد را با پوگبا معاوضه کند البته این تنها یک مثال است اما اگر هر چهار طرف راضی باشند، چرا که نه؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج