۱۱۱۳۹۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طاهرزاده: عبدی در فضای مجازی گیر کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سبک بازی مهاجم فعلی این تیم مانند علی دایی مهاجم اسبق کشورمان است.

خبرگزاری میزان: بهنام طاهرزاده درباره صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعاً پرسپولیس در این شرایط سخت باعث خوشحالی مردم شد و بسیار مقتدرانه به دور بعدی صعود کرد. این نشان می‌دهد که پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارد.

طاهرزاده در خصوص قرنطینه پرسپولیس بعد از بازگشت از هند هم گفت: قرنطینه چیز بدی نیست و باید رعایت شود؛ اما مگر فقط پرسپولیس عامل ورود کرونا به کشور است؟ پرسپولیس در این مدت حضور در هند حتی یک بازیکن و یک مورد مشکوک به کرونا هم نداشته، پس چرا باید به قرنطینه برود؟ چرا تیم‌هایی مثل استقلال و فولاد قرنطینه نمی‌شوند؟ آن هم در شرایطی که فولاد چهار کرونایی در عربستان دارد؟!

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش زوج عیسی آل کثیر شهریار مغانلو توانستند در پرسپولیس نمره مثبت بگیرند؟ تاکید کرد: به نظر من هم آل کثیر و هم مغانلو نمره قبولی گرفتند و بسیار خوب بودند. مخصوصاً آل‌کثیر که جنگنده بازی می‌کند و من از نوع بازی او لذت میبرم. تلاش‌های عیسی و نوع فوتبالش من را یاد علی دایی می‌اندازد که چقدر جنگنده و دونده بازی می‌کرد. مشخص است که آل‌کثیر عزم خود را جزم کرده تا در پرسپولیس بدرخشد و آن چند ماه محرومیت را جبران کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی عبدی عنوان کرد: عبدی مهاجم خوبی است و در بازی‌های حساسی برای تیم گلزنی کرده. با این وجود برای پیشرفت فوتبالش و رسیدن به روزهای خوب باید قید فضای مجازی را بزند در غیر این صورت، فرصت بازی در پرسپولیس را از دست می‌دهد. متاسفانه او در فضای مجازی گیر کرده

طاهرزاده در پایان درباره عملکرد امید عالیشاه خاطرنشان کرد: عالیشاه یک بازیکن توانا است که باید پست آزاد در زمین داشته باشد. او می‌تواند نقش مسی در بارسلونا را در پرسپولیس ایفا کند فقط باید فضا داشته باشد و بتواند توانایی اش را در زمین ثابت کند. عالیشاه بازیکنی است که زیر نظر یحیی احیا شده و باید در پرسپولیس بماند، چون یک بازیکن کاملاً اثرگذار در روند تیمی پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج