۱۱۱۶۰۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کونته در آستانه تاریخ‌سازی در سری A

سرمربی تیم فوتبال اینتر در آستانه ثبت یک رکورد فردی بی‌نظیر با این تیم قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته پس از محقق کردن هدف اصلی‌اش در اینتر که کسب اسکودتو بود، حالا به فکر زرق و برق دادن به این دستاورد است و یکی از آنها هم ارتقای آمار خود و تیمش در ۴ هفته منتهی به پایان فصل جاری سری A است.

سرمربی نراتزوری امروز تیمش را از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در خانه مقابل سامپدوریا به میدان می‌فرستد که این دویستمین بازی او به عنوان سرمربی در سری A است اما این تنها رکوردی نیست که انتظارش را می‌کشد.

قهرمانی اینتر با کونته، زودهنگام‌ترین قهرمانی‌اش در سری A از فصل ۰۷-۲۰۰۶ است که در آن فصل یک هفته زودتر قهرمان شد. این تیم از روز ششم ژانویه (۴ ماه قبل) که در خانه سامپدوریا با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا به امروز دیگر نباخته . در این روند شکست‌ناپذیری که دلیل اصلی قهرمانی اینتری‌ها بود، مردان کونته ۱۴ پیروزی کسب کردند و ۴ بار هم مساوی کردند.

بازی امشب اینتری‌ها که اولین بازی‌ها آنها بعد از مسجل شدن قهرمانی‌شان در این فصل است، رویدادی خاص برای کونته خواهد بود، نه فقط به این دلیل که ۳ هزار هوادار اینتر قرار است پیش از بازی در اطراف ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا تجمع کنند تا جشن قهرمانی بگیرند، بلکه به این دلیل که او به رکوردی جدید دست پیدا خواهد کرد. هر نتیجه‌ای که برای این بازی رقم بخورد، کونته در تاریخ سری A‌، مربی‌ای خواهد شد که در ۲۰۰ بازی نخست خود در این لیگ بیشترین پیروزی را کسب کرده است. او تا کنون ۱۳۵ پیروزی در دو مقطع مربیگری‌اش در این لیگ در یوونتوس و اکنون اینتر کسب کرده است. از طرف دیگر اینتر هم می‌تواند رکورد خودش را برای کسب بیشترین برد خانگی متوالی در سری A ارتقا دهد و آن را به ۱۴ مورد افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج